Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 21 Mac 2011

Panas! Video seks Anwar ibrahim terdedah..

Gila beb berita neh.. siyes. Baca bawah ;

Satu rakaman video aksi seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin utama pembangkang dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali didedahkan kepada pihak media pagi ini.

Berikutan itu, pihak yang mendedahkan rakaman tersebut mendesak ahli politik berkenaan meletak jawatan dalam tempoh seminggu jika tidak mahu klip video didedahkan kepada umum.

Klip video tersebut ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Wartawan menonton video selama 20 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan.

Menurut satu sumber, klip lebih jelas daripada rakaman video presiden MCA Dr Chua Soi Lek yang juga dirakam melakukan hubungan seks dengan seorang wanita di sebuah hotel di Batu Pahat dan diedarkan sekitar Disember 2007.

Wartawan yang telah menyaksikan video itu berkata mereka 90 peratus pasti yang lelaki dalam video itu kelihatan seperti pemimpin utama pembangkang tersebut.

Beberapa pihak menamakan ahli politik tersebut dalam twitter mereka, dan parti pimpinannya mendakwa ia klip video palsu.Wartawan kanan dan editor akhbar dari Utusan Malaysia, New Straits Times dan Berita Harian adalah kumpulan pertama yang melihat klip tetapi enggan mengulasnya ketika ditanya mengenainya.

Wartawan juga diminta menyerahkan semua alat-alat elektronik seperti telefon bimbit dan kamera serta pen mereka dan buku nota mereka.

Mereka seterusnya diminta memakai jubah atas pakaian mereka sebelum mereka dibenarkan masuk ke bilik rakaman tersebut ditayangkan.

Kumpulan kedua pula terdiri daripada wartawan The Malaysian Insider, Free Malaysia Today, dan seorang editor kanan dari agensi berita nasional, Bernama.

AFP telah diberitahu bahawa rakaman video tersebut akan ditayangkan kepada media antarabangsa pada jam 2 petang ini.

Sementara itu, akhbar the Star melaporkan bahawa klip video selama 30 minit itu menunjukkan lelaki yang didakwa seorang pemimpin pembangkang, yang juga seorang ahli parlimen, sedang melakukan pelbagai aksi seks.

Menurut akhbar tersebut, video itu yang dirakamkan pada 21 Februari, ditemui di sebuah bilik hotel di Kuala Lumpur.

Menurut the Star, wakil media dibawa ke sebuah bilik hotel untuk menyaksikan video tersebut yang ditayangkan oleh satu kumpulan yang tidak dikenali, yang diketuai oleh seorang yang mahu dikenali sebagai Datuk T....

Dah tengok kan? Berita cuma tulis pemimpin utama pembangkang. So sapa yang ada dalam kepala hotak korang? Dalam kepala hotak aku ialah anwar ibrahim. Takan tuan guru haji hadi awang pula? Kot-kot lim guan eng? Ke lim kit siang? Ataupun karpal singh? Enhh.. lawak siottt.. kah kah kah.. 

Apa pun kalau benar video tersebut sahih, maka memang kenalah si "dia" berambos dari arena politik malaysia dan harus dijatuhkan hukuman. Tetapi video tersebut harus dibuktikan sahih terlebih dahulu la.

Namun aku ada sedikit kepelikkan di sini. Kenapa ya ;

1. Desak pemimpin utama pembangkang letak jawatan jika tidak mahu video seks tersebut di dedahkan.

Apa kata dedahkan aje video tersebut dan biar kita as rakyat nilaikan sendiri.

2. Dedahkan kepada media antarabangsa.

Kenapa ya nak tunjukkan video tersebut kepada media antarabangsa? Bukan kah selama ini kerajaan melarang rakyat malaysia memburukkan nama malaysia di media antarabangsa? Walaupun pemimpin yang terlibat dengan skandal seks [seperti yang dikatakan oleh datuk tersebut] itu ialah dari side pembangkang, dia tetap rakyat malaysia dan nama malaysia akan terpalit sama semasa media antarabangsa menulis mengenai isu ini.

3. Siapakah datuk t?

Sapa datuk neh? korang rasa sapa enh?

4. Rakaman pada 21 february

Tapi amek masa untuk dedahkan perbuatan tersebut kenapa? Kali neh aku tgk plan mmg teratur. Tiada kaitan bn, najib, rosmah dan sebagainya. Bagus. Kalau ini pun bertujuan nak membunuh karier politik pemimpin tersebut, ianya mungkin berjaya sebab plan neh nampak sempurna.

Dan baca sambungan nya di bawah neh.. ada lagi beb ;

Akhbar itu juga melaporkan Datuk T berkata beliau mahu pihak media menonton video membabitkan ahli politik berkenaan sebelum menghantar salinan kepadanya dan isterinya “untuk mengenal pasti orang dalam video” tersebut dalam tempoh seminggu dari sekarang

Katanya, jika individu dalam video tersebut adalah ahli politik yang dikenalpastinya kepada media, "maka beliau dan isterinya mesti berundur dari politik."

Datuk T berkata jika mereka tidak berbuat demikian, beliau akan meminta beberapa NGO menubuhkan sebuah panel bebas untuk menyiasat dan mendapatkan khidmat forensik profesional untuk mengkaji ketulenan rakaman tersebut.

Datuk T mendakwa beliau telah terjumpa video selepas dia diminta oleh ahli politik berkenaan untuk mencari jam tangannya dalam bilik itu - tempat aksi seks itu berlaku.

Katanya, beliau tidak menemui jam tersebut tetapi sebaliknya terjumpa alat perakam CCTV yang aktif dan membawanya keluar dari hotel itu.

Datuk T juga berkata, hanya dia seorang sahaja yang memiliki rakaman tersebut.

Ble datuk t cakap macam ini.. maka aku terpaksa merasai kepelikkan drama ini.. time2 pilihanraya sarawak pula tue.. 

Anwar ibrahim? Kalau betul ko tak bersalah.. maka buktikan ia.

Updated :

- perempuan yang dikaitkan dengan dsai ialah perempuan berbangsa cina.

- video seks berdurasi 17 minit

- ada macam-macam aksi seks.

- wajah pemimpin pembangkang jelas terlihat dalam video terbabit.

Namun aku pelik. Datuk t kata dia nak cari jam tangan tapi dia terjumpa cctv. Apa size cctv tersebut? Kenapa blh ada bawah katil? Kenapa dia tak bagi cctv tue kat dsai? Kenapa dia syak dalam cctv tue ada "sesuatu"?

Tonton video seks terbabit di sini.

Ameno : Dengar citer ahli parti yang sama parti dengan pemimpin tersebut menafikan kesahihan video terbabit.. aik.. apsal ahli sibuk bercakap? biar pemimpin yang terlibat tue ulas sendiri lhor..

Share this

33 Responses to " Panas! Video seks Anwar ibrahim terdedah.. "

  1. Mesti lg meletup dr hantu kak limah balik rumah

    BalasPadam
  2. Hanya Allah saje yang tahu.. kalau ianya fitnah, semoga pemfitnah mendapat pembalasan dri Allah secepatnya.. kalau betol, ia sungguh mengaibkan.

    belum ape2 lg penulis telah menulis TAJUK yang menunjukkan FITNAH.. masyaAllah..

    Adrin Nael~

    BalasPadam
  3. Huhu.. Alahai.... Dah tua ganyut laa DSAI tu. Entah ler. Semua ni, hanya memalukan Malaysia sebagai negara Islam sahaja. Settle lah cara yang tertutup. Bukan kita tak ada pihak berkuasa.. Nak gemburkan pad amedia dna pelbagai. Dan kalau hanya nak 'frame' DSAI.. mungkin itu adalah pembalasan Allah di dunia atas perbuatannya di masa lalu. Alhamdulillah.
    Tapi kalau dengan semua ni akan memadamkan semangat rakyat dari menjatuhkan BN dalam PRU akan datang, itu hanya mimpi BN. Nak kekal, turunkan harga bahan asas. Turunkan kadar tol.Itu tanggungjawab negara untuk rakyat. Kalau tidak, semua highway itu bukan projek kerajaan, itu projek rakyat untuk rakyat... Sori, BN masih lagi Barang Naik bagiku.. Isu di atas tak mengubah pilihanku.

    BalasPadam
  4. kasi rakyat tengok lah itu video, bagi semua pihak puas hati and nilai sendiri andd barulah korang korang ni suma boleh buat tindakan. kalau setakat "kawan kawan" sendiri je yang tengok boleh lah cerita and sembur. zaman sekarang sudah maju gila, video pun orang dah boleh edit ler. plus pasal nak dedahkan pada pihak antarabangsa kepala hotak hang laa, ni kes nak burukkan kan orang ke hapa? fikir fikir and fikir

    BalasPadam
  5. Kenyataan ini... berbau satu ancaman:

    " Datuk T mendakwa beliau telah terjumpa video selepas dia diminta oleh ahli politik berkenaan untuk mencari jam tangannya dalam bilik itu - tempat aksi seks itu berlaku.
    Katanya, beliau tidak menemui jam tersebut tetapi sebaliknya terjumpa alat perakam CCTV yang aktif dan membawanya keluar dari hotel itu.
    Datuk T juga berkata, hanya dia seorang sahaja yang memiliki rakaman tersebut."

    Dia diminta cari jam.. jumpa CCTV.. Dan selepas itu... pelikk...pelikk..

    Part ni plot tak smooth laaa.

    BalasPadam
  6. harap kalau betul kasi rakyat tengok..jgnla wat berdebar camni. dan Khalis sangat setuju,siapa pun dia dalam tape nie, kalau memang sahih dan benar, harap pemimpin ini dihkum dan keluar dari arena politik.

    latest entry di blog khalis : tutorial wat link dalam komen camni..cam yg korang baca nie

    BalasPadam
  7. ni mesti mat2 dvd pirate tgh ready nak buat copy utk jualan.... mesti untung mcm goreng pisang panas ni....haha~

    BalasPadam
  8. kembalilah kepada hukum Allah.Wahai umat islam ingatlah bahawa dunia ini sementara akhirat kekal abadi,Jika benar tuduhan itu,terilah hukuman Allah kelak, jika fitnah,maka kita terlibat sama menanggung dosa besarnya,Ya Allah jauhilah kami dari nerakaMu..amin

    BalasPadam
  9. tayangan pedana ka admin or tayangan terhebat tahun ni kalah merong mahawangsa ~ rasa2 boleh kutib 40 juta ke x?? ahahaha

    BalasPadam
  10. kata cari jam tapi tau plak ada cctv bawah katil,tambah pelik cctv tu bawah katil tapi boleh rakam mcam2 aksi atas katil...macamner tu?bawah katil boleh nampak muka dengan aksi2 lagi tu?

    BalasPadam
  11. macam2 sekarang ni.. biasalah umpan pilihan raya sarawak ni.. kalau nak dedah asal tak dedah 21hb feb ari tu.. ai.. lantaklah malas nak ambil pot

    BalasPadam
  12. crite murah sesangat.. citer kulapuk roti.. mmg x kan mengubah pendirian aku pon.. thanks anyway..

    BalasPadam
  13. katne boleh nak download nie..da masuk internet ke blom? :p
    scaniaz hot post...
    16 Funny Wedding Pictures You Won't Be Seeing in an Album

    BalasPadam
  14. ameno, satu aku nampak kepada perubahan rentak penulisan ko, ko cuba menjadi lebih 'neutral'. Good. Tambahkan rasional dalam penulisan ko. Tak salah sokong parti tertentu, tapi jangan jadi 'blind follower'. Aku nampak ko dah cuba keluar dari kepompong tu. congratz.

    mengenai isu ni, berkemungkinan ada unsur setup. nampak macam terancang. Siap nak hebah kepada media antarabangsa. Buat ape? Dey.. settlekan dalam court negara dah la. Kalau betul pon DSAI, tak payahla buat sidang media. Kita ada mahkamah. Kenapa nak malukan dia? Dalam Islam pon tak galakkan buat camtu, even betul pon itu dia.

    Tapi terancang atau tak, pokoknya video tu wujud atau tak? Kalau betul wujud, dan ia nya dibuktikan DSAI atau siapa sahaja pemimpin, hurm, kenalah dia berundur. Jangan tinggalkan tahi kepada PKR. Kalau tak wujud, semoga orang yg buat fitnah dapat balasan. Sama2 kita tunggu.

    BalasPadam
  15. tu sume gimik jew tuu...salah satu cara utk mjatuhkn karier org len.biasa laa tuu.psaingan lam mrebut kuasa n nk tunjuk sape lbh hebat.
    lam dunia nih byk jew "pelanduk dua serupa"
    cam presiden barrack obama ngan wartawan indon tu...heh.

    tserah pd pandangan korang utk mnilaikn nya.
    ingat 1 jew...apabila kamu mbuat tuduhan itu...
    jika benar dia bsalah,ok la.tp andai kata tuduhan itu xbtol....kamu telah mgaibkn seorg mahkluk ciptaanNYA..betapa besarnya dosa...

    BalasPadam
  16. pelik2.tk dpt dna keluar pla fitnah bru.nmpk sgt tkde isu bg jatuhkn anwar ibrahim.rakyat plak pening kpala.datuk T kenalkanle diri2.knpa bru skrg ada isu ni lps dun sarawak bubar.x logik lgsung.rakyat harus paham yg mn btul.takut2 terkena pd BN je.br pdn muka.

    BalasPadam
  17. kenapa polis tak tangkap je datuk t bukan ke siman bahan lucah salah

    BalasPadam
  18. Hebat tol DSA orang gajimya pun berpangkat DATOK....Datok T aikkk

    BalasPadam
  19. JOM TENGK BLUE RAMAI2....

    BalasPadam
  20. jom.... bawk anak2 dan awek2 skali.. jgn lupa "protection"..

    BalasPadam
  21. gua pun rasa tunjuk je video ni kat public. censored la part haram tgk tue..
    paling x pn buat cam kes ariel dulu..bijakla kita menilainya..

    p/s: gua dh xtahan nk siasat nih!!

    BalasPadam
  22. jap..
    public xleh tengok ke video tu??
    aku orang BN pun cam xcaya je...
    lepas liwat beromen pulak?
    -__-

    BalasPadam
  23. Tangkaplah Datuk Tenuk yg menyimpan video lucah tu.Kan menyimpan sebarang benda2 lucah adalah salah dari segi undang2.Pihak polis apalagi tangkaplah Datu Tenuk tu....

    BalasPadam
  24. hahaha..~ smakin lame smakin lawak plak. sgt la desperate politik malaysia skg. nampok ngat xsabo2 nk ke part yg panass...tbe2 tjumpe cctv yg maseh aktif?? pelik sungguh.

    BalasPadam
  25. nasib baik pulempuan cina ooo, klu pelempuan neglo ayaaa!!! pinggang aluar bolih patah looooooo!!!

    BalasPadam
  26. kenapa anwar tak ambil pempuan mongolia..lagi power maa...

    BalasPadam
  27. nasib baik pulempuan cina ooo, klu pelempuan neglo ayaaa!!! pinggang aluar bolih patah looooooo!!!

    BalasPadam
  28. kenapa polis tak tangkap je datuk t bukan ke siman bahan lucah salah

    BalasPadam
  29. pelik2.tk dpt dna keluar pla fitnah bru.nmpk sgt tkde isu bg jatuhkn anwar ibrahim.rakyat plak pening kpala.datuk T kenalkanle diri2.knpa bru skrg ada isu ni lps dun sarawak bubar.x logik lgsung.rakyat harus paham yg mn btul.takut2 terkena pd BN je.br pdn muka.

    BalasPadam
  30. macam2 sekarang ni.. biasalah umpan pilihan raya sarawak ni.. kalau nak dedah asal tak dedah 21hb feb ari tu.. ai.. lantaklah malas nak ambil pot

    BalasPadam
  31. harap kalau betul kasi rakyat tengok..jgnla wat berdebar camni. dan Khalis sangat setuju,siapa pun dia dalam tape nie, kalau memang sahih dan benar, harap pemimpin ini dihkum dan keluar dari arena politik.

    latest entry di blog khalis : tutorial wat link dalam komen camni..cam yg korang baca nie

    BalasPadam
  32. Kenyataan ini... berbau satu ancaman:

    " Datuk T mendakwa beliau telah terjumpa video selepas dia diminta oleh ahli politik berkenaan untuk mencari jam tangannya dalam bilik itu - tempat aksi seks itu berlaku.
    Katanya, beliau tidak menemui jam tersebut tetapi sebaliknya terjumpa alat perakam CCTV yang aktif dan membawanya keluar dari hotel itu.
    Datuk T juga berkata, hanya dia seorang sahaja yang memiliki rakaman tersebut."

    Dia diminta cari jam.. jumpa CCTV.. Dan selepas itu... pelikk...pelikk..

    Part ni plot tak smooth laaa.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...