Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 26 Mac 2011

Hot! Novandri ada bukti dsai berzina.

Berita neh dipetik dari utusan. Baca bawah ;





Nampaknya utusan online dah mula "berani" berbanding dua, tiga hari lepas berhubung isu skandal zina yang mengaitkan nama anwar ibrahim. Bagi aku ;

1. Novandri punya ulasan ada point. Memang ada point. Ada point kena gelak. Heh. Dia cakap dsai hilang dua jam. Dah tue dia tahu ke hotel tue kat mana? Kalau dsai bertolak dari sesuatu lokasi menuju ke hotel itu, mesti ada rakaman cctv. 

2. Takan dsai bodoh2 nak pergi main kat hotel cikai2? Mesti hotel yg ada tahap sekuriti baik punya. Dan hotel macam neh wajib bagi mereka ada cctv. so buktikan melalui cctv. 

3. Dua jam diperuntukkan untuk buat seks. Memang cam kelam kabut.  Namun dari apa yang aku baca menerusi komen2 di paper online, pemimpin pembangkang itu telah sedia menunggu di dalam bilik hotel terbabit. Faham tak? Ini bermaksud, 2 jam yg dsai hilang tue, mestilah termasuk dengan waktu dsai sedang menunggu. Senang citer macam neh;

- mesti ada perbuatan dsai sedang menunggu
- mesti ada perbuatan dsai sedang buka jam
- mesti ada perbuatan dsai sedang buka pintu utk sambut perempuan terbabit.
- mesti ada perbuatan dsai masuk bilik air dan mandi siap2.
- mesti ada perbuatan eskay sedang sibuk cari jam
- mesti ada perbuatan eskay jumpa cctv
- mesti ada perbuatan eskay keluar dari bilik hotel
- mesti ada perbuataan dsai sedang menunggu di lobi hotel sebab nak tunggu jam omega nya sampai.

Kena ada kronologi di atas. Dan kronologi ini cuma mesti fit2 2 jam je. Tahu? 2 jam je. Sebelum dan selepas dua jam dsai dah ada saksi. So boleh ke? dua jam ko gunakan untuk berlari pergi hotel dan berlari pergi ke tempat lain?Tapi apa pun neh cuma spekulasi logik akal aku je. Aku tetap nak tengok video lucah tue. Baca sini untuk tahu kenapa.

3. Jamil khir pula bercakap dia takmo ulas isu neh. Takpelah jamil. Aku faham. Mungkin dia ada kesulitan. Oleh itu aku minta dia jangan ulas apa2 juga perbuatan maksiat pada masa akan datang. Dan jangan juga sibuk mengutuk nik aziz. Yelah dia cakap setiap negeri berbeza undang2 nya. So jangan sibuk campurtangan undang2 tubuh negeri kelantan. Jangan menyalak isu terpilih je seperti sebelum neh. Start dari hari neh dia kena diam. Kalau tak jangan salahkan org awam kalau dia kena maki pasal cakap tak serupa bikin.

4. Umno serah pada kerajaan [umno] utk tentukan proses penubuhan suruhanjaya diraja untuk menyiasat skandal video seks. Tak kisahlah tue. Aku tak peduli umno nak tubuh apa pun. Cuma aku nak umno tayangkan rakaman video seks itu kepada umum untuk menghentikan segala cakap2 serong terhadap kerajaan. Itu je caranya. Lagi jimat. Tak payah tunggu masa dan tak payah buat apa2. Cuma bagi kami tonton video dan kami akan buat keputusan selepas itu.

5. Zaid cakap dia sendiri yg minta utk tgk rakaman video terbabit dari datuk t. Dan dia pun tiada keraguan tentang individu yg dimaksudkan. Dan dia cakap dia bukan tonton video lucah ttp dokumentari. Aku fikir statement dia tue aku leh pakai. Aku pun nak tengok gak dokumentari seks tue.  Kenapa pemimpin blh tgk dan blh nilai sedangkan rakyat tidak padahal rakyat yang pilih mereka bukan mereka yg pilih rakyat? Dan zaid juga akan turun jadi saksi untuk mengaitkan dsai sebagai pelaku seks dalam video terbabit.

Kesimpulan nya dari A sampai Z ahti aku tetap brkobar2 nak tgk video dokumentari seks tersebut. Aku tak peduli kalau korang nak kutuk aku macam2. Aku redha. Yang aku tahu aku mmg nak tgk video terbabit. Jujur.

Bukti twitter dsai di sini.

Ameno : Zaid cakap ianya dokumentari bukan video lucah. Tolong faham. Yang bercakap tue pengamal undang2 okeyh..

Share this

19 Responses to " Hot! Novandri ada bukti dsai berzina. "

  1. pukimak kau busuk..berulat..

    BalasPadam
  2. ayahnya seekor anjing..

    BalasPadam
  3. oit..marah pon jgn la ckp pasal ayah orang..marah kat orang pon jangan sama kan dia dengan binatang... kesian la pada mereka yang diciptakan tuhan dan dipilih untuk duduk dibumi nie...

    BalasPadam
  4. o...so lenkali kalo nk tgk video lucah,kita ckp je kita tgk dokumentari.video pendidikan seks.

    sebab nk kuasa sanggup halalkan yg haram.mmg bangang la!

    BalasPadam
  5. Novandri tu seorang dari keturunan yahudi yang dilahirkan di Malaysia. Mak dia orang Indonesia manakala bapak dia dari Israel. Ibubapa dia menikah semasa menuntut di Mesir dulu.

    BalasPadam
  6. Mcm2 lah skrg nie, Najib bunuh Tuyah, Rosmah bazir duit rakyat, DSAI dgn kes saiful & p'puan cina... huh... pening... pening...

    BalasPadam
  7. anwar x active twitter from 9.20 ke 11.39.. sebab konon2 tengah buat sex.. gle ahhh... pas wat sex terus main twitter @11.39 siap ucap insya allah lagi.. bapak bangang nye penfitnah =.=

    BalasPadam
  8. salam..mohon link blog ana http://addin77.blogspot.com.blog anta dh dilinkkan.t.kasih

    BalasPadam
  9. pemerhati kedangkalan umno27 Mac 2011 9:04 PG

    semakin hari semakin terdesak...lantas semakin senang fitnah ditabur...Nauzubillah...doakan pemfitnah2 ni bertaubat selagi sempat..sebelum fitnah dan aib berbalik kpd diri sendiri...Allah maha adil...setiap perbuatan akan dibayar tak kira di dunia atau akhirat...bertaubatlah wahai umno sekalian...

    BalasPadam
  10. bila boleh tgk video ni....... kata lebih kepada dokumentari so semua rakyat boleh tgk la ......

    BalasPadam
  11. BRAVO ZULU....
    Hanya merekax yang tak ada akal sanggup percaya.Istilah tak ada akal -- Bengong,bengap,bodoh,tiga suku,biol,haram jadah yang senang dibeli masih menyokong.M.I.M ni jenis Dr yang guna 'cable' untuk sambung belajar sebab itu tahap pemikirannya sama seperti istilah tak ada akal.Dr yang memperbodohkan orang MELAYU.

    BalasPadam
  12. Mereka ni semua spesis yang dah mula takut jika PR ambil alih memerentah M'sia, takut kena sumbat ke dalam penjara. Kerana terlalu 'desperate' mereka jadi tak tentu arah buat benda yang tak masuk akal, macam orang 'gila sakan'.

    BalasPadam
  13. Kakakkakahh..lawak ulasan dia ni..Novandri tu saper??ikut masuk U pintu belakang Ke?ke ikut koata bumi masuk U,U mana dia masuk?biasaiwa mana dia amik atau anak bapak dia org amno-bn ,ijazah mana dia amik?atau dia kutip...komen/ulasan yang tak mengambarkan dia ni tahap DR tapi tahap lulus ujian satu tadika kemas...kat mesia ni ramai Dr dan Prof yang bila kita baca ulasan mcm budak tadika...tahap banggang yang melampau...

    BalasPadam
  14. "apa kau tengok tu mat kat intetnet??"

    -"tengok dokumentari ayah"

    BalasPadam
  15. pemerhati kedangkalan umno6 Mei 2011 10:20 PTG

    semakin hari semakin terdesak...lantas semakin senang fitnah ditabur...Nauzubillah...doakan pemfitnah2 ni bertaubat selagi sempat..sebelum fitnah dan aib berbalik kpd diri sendiri...Allah maha adil...setiap perbuatan akan dibayar tak kira di dunia atau akhirat...bertaubatlah wahai umno sekalian...

    BalasPadam
  16. anwar x active twitter from 9.20 ke 11.39.. sebab konon2 tengah buat sex.. gle ahhh... pas wat sex terus main twitter @11.39 siap ucap insya allah lagi.. bapak bangang nye penfitnah =.=

    BalasPadam
  17. oit..marah pon jgn la ckp pasal ayah orang..marah kat orang pon jangan sama kan dia dengan binatang... kesian la pada mereka yang diciptakan tuhan dan dipilih untuk duduk dibumi nie...

    BalasPadam
  18. Novandri tu seorang dari keturunan yahudi yang dilahirkan di Malaysia. Mak dia orang Indonesia manakala bapak dia dari Israel. Ibubapa dia menikah semasa menuntut di Mesir dulu.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...