Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 23 Mac 2011

Hot! [Video inside] Datuk "T" tampil ke depan! Updated!

Susulan pendedahan YB Johari mengenai dalang skandal video seks lihat sini , dalang yang dimaksudkan kini tampil ke depan untuk membuat pengakuan. Berikut ialah versi video ;



Dan berikut ialah sidang akhbar mengenai isu ini ;

KUALA LUMPUR, March 23 — Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik admitted today that businessman Datuk Shazryl Eskay, Perkasa’s Datuk Shuib Lazim and himself were collectively the mysterious “Datuk T” behind Monday’s screening of a sex video allegedly featuring Datuk Seri Anwar Ibrahim.
The former Malacca chief minister also admitted that both he and Shazryl were behind the video.
He told reporters at a joint press conference together with Shazryl that they wanted to show that “a person who wants to be national leader and PM was not qualified.”
Abdul Rahim also said that PKR Sungai Petani MP Datuk Johari Abdul had demanded money to defect after the latter was shown the video on Monday afternoon.
The former Malacca CM also urged Putrajaya to set up a royal commission to investigate the authenticity of the video.
Johari had suggested earlier today that businessman Shazryl was the mysterious “Datuk T”, and that Abdul Rahim was among those behind the screening of a sex video.
Johari also accused the two men of attempting to entice him and other PKR MPs to defect after he had viewed the recording, which he said was of a person who only vaguely resembled Anwar.
According to Johari, Abdul Rahim had also promised to bring him to see Prime Minister Datuk Seri Najib Razak after he had viewed the sex video.
Anwar has already accused Najib of being directly involved with the screening of the sex video.
Updated : Eskay mengakui dia dalam video seks terbabit, baca bawah ;
 
"Saya dalam video itu". Begitu pengakuan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang sebelum ini dianggap sebagai Datuk T apabila ditanya sama ada beliau yakin Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditayangkan kelmarin.
Shazryl yang mengakui bekas sahabat Anwar bagaimanapun enggan menjelaskan apakah peranannya ketika adegan itu berlaku.

Beliau juga enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis. 
 
Shazryl hari ini tampil dalam sidang media bersama bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik bagi menjelaskan persoalan berhubung identiti Datuk T.

Menariknya, Rahim menjelaskan, Datuk T bukanlah individu, sebaliknya merujuk kepada tiga kawan baik.

"T ini trio, three," kata Rahim sambil menambah seorang lagi adalah Datuk Shuib Lazim yang juga bendahari PERKASA.


Ameno : Sekarang siapa yang terdedah? Terperangkap? Terkena? Cuba fikir sendiri..

Share this

16 Responses to " Hot! [Video inside] Datuk "T" tampil ke depan! Updated! "

  1. Datuk Shazryl Eskay tu ada iras2 Anwar. ntah2 dia kot yg jd model lam video tuh. waallahua'lam..

    BalasPadam
  2. yup.betul tu...shazryl eskay tu ada iras2 anwar.tambahan lak video tu khabarnya hitam putih,so tak mustahil si pelaku tu dia.agak2 la,takkan la org yg sakit belakang boleh 'maen' smpi camtu skali?isy3...agaknya dh tau awal2 kot yg kes liwat tu nk kalah,sb tu la buat kes baru.mengalahkan budak2..tak reti dosa pahala ke depa ni??

    BalasPadam
  3. hah..!! dah keluar pun..!! tangkap dan dakwa di mahkamah atas kesalahan memiliki dan menayang video lucah..!!

    BalasPadam
  4. tak sampai seminggu dah terkantoi....suruh buat suruhanjaya di raja pulak tu....nampak mereka dan menggelabah....apa punya perancangan bodoh yang pikir orang lain bodoh macam mereka...

    arsa

    BalasPadam
  5. setuju dengan yon..mereka semua mestilah didakwa.. biar bagi pengajaran pada kaki lucah bahawa bila melibatkan undang-undang, pangkat bukan jaminan..

    hottest entry di blog khalis :
    Transformers real di China

    Rakaman sedetik sebelum Tsunami

    Gambar miera liyana kini sopan

    BalasPadam
  6. nk ke tv3suku, berita hairan, utusan meloya siarkan cite ne..??

    BalasPadam
  7. macam pelik rr isu ni... hahaha...

    -fd-

    BalasPadam
  8. Act 574 section 499(defamatory/bersifat memfitnah): whoever, by his words either spoken on intended to be read or by signs, or "visible presentation", makes or publishes any imputation concerning any person, intending to harm, or knowing or having reason to believe that such imputation will harm the reputation of such person, is said, except in the cases hereinafter excepted, to defame that person(utk mencemarkan nama baik org tersebut).

    Act 574 Section 500 : whoever defames another shall be punished with imprisonment for term which may extend to two years, or with fine, or both.

    kalau still terlepas jugak...tak tau la nk cakap apa lagi...

    BalasPadam
  9. mcm bodoh la...mcm bangang..buang masa jerla lyn org bodoh yg wt cte ni.

    BalasPadam
  10. Buat fitnah tak fikir dalam2, tergesa2 sgt yob. Kan deme pun dah terlibat dlm fitnah ni....mana deme nk tutup muka ni yob......

    BalasPadam
  11. padam lah dgn muka demo yob. orang yang jahat to patut lah dihukum, jangan lah banyak berdalih pula. ha.. ha... cari lah tektik lain. asal je mau pilihan raya tektik sex yang keluar. Rakyat dah cemuih dah dgn tektik lama tooooo haaaa haaaaaaa. pkai otak sikit leeeee bg brtambah botak.

    BalasPadam
  12. marah sgt ni....24 Mac 2011 3:16 PTG

    hak tui!!!!....memang haram jadah punya pemimpin..bkn dia nak pikir pasal rakyat cbuk tabur fitnah kat anwar..tak tau ar org gile je yg pecaya menda2 karut ni...masalah gak sebab org malaysia la ni mmg suka yg karut 2, yg tahyul, yg kurafat..yg lucah2 ...c thambi ni pulah mana lak dtg nye...da lama tak kuar tv tetiba muncul lak...aku betoll2 marah ni!! harga brg naik tak pikir langsung ..pasal rakyat yg susah tak amik port pon..tak abih2 anwar liwat, anwar itu anwar ini...dah 13 taun dah ...selama 13 taun aku dok dengar menda ni..dah menyampah.. bukak buletin utama perkataan yg akan didengar LIWAT..DUBUR..DNA..VIDEO SEKS...penyampai berita tu pown tak segan ke cakap menda2 ni semua...budak umo 6 tahun pon da pandai sebut..LIWAT dll semua sebab TV3 BULETIN UTAMA ...F**K biar aku mencarut kaW kaw kat sini sebab aku marah sgt dengan kerajaan yg tak prihatin pdengan isu semasa iaitu KENAIKAN HARGA BRG YG MELAMPAU...

    BalasPadam
  13. pelik.. kenapa nk bersembunyikan di belakan nama 'Datuk T' kalau mereka ckp mereka xnk budaya putar belit ni terus diamalkan.. <---- Utusan yg tulis..

    BalasPadam
  14. pelik.. kenapa nk bersembunyikan di belakan nama 'Datuk T' kalau mereka ckp mereka xnk budaya putar belit ni terus diamalkan.. <---- Utusan yg tulis..

    BalasPadam
  15. marah sgt ni....6 Mei 2011 10:08 PTG

    hak tui!!!!....memang haram jadah punya pemimpin..bkn dia nak pikir pasal rakyat cbuk tabur fitnah kat anwar..tak tau ar org gile je yg pecaya menda2 karut ni...masalah gak sebab org malaysia la ni mmg suka yg karut 2, yg tahyul, yg kurafat..yg lucah2 ...c thambi ni pulah mana lak dtg nye...da lama tak kuar tv tetiba muncul lak...aku betoll2 marah ni!! harga brg naik tak pikir langsung ..pasal rakyat yg susah tak amik port pon..tak abih2 anwar liwat, anwar itu anwar ini...dah 13 taun dah ...selama 13 taun aku dok dengar menda ni..dah menyampah.. bukak buletin utama perkataan yg akan didengar LIWAT..DUBUR..DNA..VIDEO SEKS...penyampai berita tu pown tak segan ke cakap menda2 ni semua...budak umo 6 tahun pon da pandai sebut..LIWAT dll semua sebab TV3 BULETIN UTAMA ...F**K biar aku mencarut kaW kaw kat sini sebab aku marah sgt dengan kerajaan yg tak prihatin pdengan isu semasa iaitu KENAIKAN HARGA BRG YG MELAMPAU...

    BalasPadam
  16. hah..!! dah keluar pun..!! tangkap dan dakwa di mahkamah atas kesalahan memiliki dan menayang video lucah..!!

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...