Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 24 Mac 2011

Breaking News : Zaid dan chegu bard pun tonton video seks..



Baca bawah ;

Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim mengakui beliau juga telah menonton video seks yang didakwa memalitkan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan seorang perempuan.

Dalam tulisan terbaru di blognya, Zaid berkata berdasarkan apa yang ditontonnya beberpa persoalan mesti dijawab dan sebaik-baiknya ia dilakukan oleh sebuah badan bebas.

“Tidak seperti kebanyakan rakyat Malaysia yang belum menonton pita itu, saya dalam kedudukan yang baik bagi membentuk pendapat. Bagi saya ketulenan video berkenaan mesti ditentukan.

“Memandangkan rasa skeptism terhadap institusi sendiri, makmal forensik dan pakar di negara ini, biar kita minta panel antarabangsa bebasyang terdiri daripada pakar (membabitkan) Scotland Yard, FBI, dan juga Pasukan Polis Berkuda Kanada, bersama-sama polis di negara ini bagi mengesahkan sama ada pita itu tulen atau palsu,” tulisnya.
Zaid bagaimanapun tidak mengulas sama ada beliau mempercayai lelaki dalam video lucah yang ditontonnya itu adalah ketua umum PKR.


Beliau juga tidak menyatakan bagaimana dia memperolehi seks video berkenaan.

Selain dari zaid, chegu bard pun dah tonton video tersebut ;

Bekas ahli jawatankuasa pusat PKR Badrul Hisham Shaharin berkata beliau telah menonton video lucah yang didakwa memaparkan ketua umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun, Badrul Hisham yang lebih dikenali dengan panggilan Chegubard berkata beliau yakin bahawa individu yang ditunjukkan dalam video berkenaan bukanlah Anwar.

"Daripada susuk tubuh, gerak geri yang kita rapat dengan Anwar, tentu kita boleh kenal," katanya dalam satu sidang media petang ini.

Katanya, beliau menonton video berkenaan di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada malam Isnin lalu.

Beliau pergi ke hotel berkenaan atas jemputan seorang lelaki yang dinamakannya sebagai Datuk Shazryl Eskay Abdullah.

"Tujuan saya dipanggil adalah untuk diberi sesalinan video itu untuk ditunjukkan kepada (presiden parti) Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail," katanya lagi.

Kes neh dah heboh. Memandangkan dah heboh, maka layaklah rakyat didedahkan dengan rakaman video lucah tue. Kalau tak nak bagi rakaman penuh pun, bagilah klip-klip gambar untuk kita nilai sendiri. Susah juga baca analisis orang lain selagi kita tak tengok sendiri.

Ble kita tak dapat tengok sendiri, sudah tentu wujud pelbagai andaian kan? So untuk lebih adil aku harap three stooges boleh dedahkan kandungan video tersebut kepada umum. Habis citer.


akan dikemaskini lagi.

Ameno : Dari semalam aku asyik tulis citer lucah je.. dah berjangkit dah..

Share this

8 Responses to " Breaking News : Zaid dan chegu bard pun tonton video seks.. "

  1. sumer dah tengok cerite lucah dah. Tahniah.

    BalasPadam
  2. SEKS DULU KINI DAN SELAMANYA24 Mac 2011 5:20 PTG

    SATU MALAYSIA!
    VIDEO LUCAH DIDAHULUKAN
    FITNAH ANWAR DIUTAMAKAN..
    Malaysia sekarang da jadi negara lucah da wei...
    amat berpotensi meningkatkan ekonomi negara selepas Malaysia mempromosikan kelucahan di merata pelusuk dunia...strategi ekonomi maybe...selepas visi menjadikan malaysia hub hiburan malam terbesar di Asia...I LOIKE BEBEH!!

    BalasPadam
  3. Nape plak pasukan berkuda canada kene mai periksa... panggil pakar dari korea dan jepun pun dah cukup canggih dah.....

    Tak pun budak2 atau pensyarah dari lim kok wing tolong periksa..orang kita pun pandai2 belaka...

    Tak pun sebar je kat internet, ramai orang kita yang pandai2 belaka..kalau tak pandai takdelah jawatan pensyarah, pangkat Prof, Dr. Ir. kat malaysia nie...

    Buat habes duit kerajaan jer import org sane sini..

    BalasPadam
  4. pendedahan demo pendedahan..perghhh..bongkar...


    Pasar cari isteri yang wujud

    BalasPadam
  5. abisla semua terbongkar pasni...huhu..
    scaniaz best post... Koleksi Gambar Kereta Kerabat Diraja Malaysia

    BalasPadam
  6. daripada tgk cerita lucah yg blur2.. baik tgk yg clear. lagi seronok. berlambak2 kat tenet. buang masa je layan cite lucah ni.

    BalasPadam
  7. SEKS DULU KINI DAN SELAMANYA6 Mei 2011 10:12 PTG

    SATU MALAYSIA!
    VIDEO LUCAH DIDAHULUKAN
    FITNAH ANWAR DIUTAMAKAN..
    Malaysia sekarang da jadi negara lucah da wei...
    amat berpotensi meningkatkan ekonomi negara selepas Malaysia mempromosikan kelucahan di merata pelusuk dunia...strategi ekonomi maybe...selepas visi menjadikan malaysia hub hiburan malam terbesar di Asia...I LOIKE BEBEH!!

    BalasPadam
  8. sumer dah tengok cerite lucah dah. Tahniah.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...