Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 20 Mac 2011

Meletup! 300 ahli keluar PKR masuk UMNO!

Bukan aku cakap. Tapi utusan yang cakap. Baca bawah ;




Meh aku tarik keluar point penting kat sini ;

1. Sebanyak 300 ahli pkr keluar parti. Kawasan yang terbabit ialah kawasan kubu kuat pkr.

2. Mereka keluar pkr sebab hilang kepercayaan terhadap parti dan anwar ibrahim.

3. Mereka kemudian nya masuk umno

4. Suratkhabar BNpunya erkk silap ejaa bernama melaporkan mengenai perkara di atas. Tak pasti jika tv3 menerusi buletin utama ada atau tidak melaporkan kejadian tersebut.

Okey dah faham kan?

Mesti keluar parti sebab anwar ibrahim. Tak boleh sebab lain. Aku dah hafal sangat. Mesti anwar ibrahim je yang buat hal. Walaupun anwar ibrahim bukan selalu lepak pahang. Heh.

Mesti kawasan kubu kuat yang keluar parti. Tak pernah nya kubu lemah. Mesti punyalah.

Mesti lebih dari seorang keluar pkr. 100 ke, 200 ke, 300 ke. Mesti punyalah. Ayat lazim. Dah hafal dah aku. Siyes.

Dan jangan taktahu. Lepas keluar pkr siap masuk umno terus. Fuhh.. dasat. Hilang kepercayaan terhadap pkr sebab hilang kepercayaan terhadap pucuk pimpinan parti. Tapi yang pegang parti bukan anwar ibrahim pun. Heh

Dan masuk pula parti yang dipegang oleh pemimpin yang lagi tak boleh percaya. Heh.

Kesimpulan nya? Gelak je lah..

Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

lawak siottttt... 


Ameno : Demam pilihanraya sarawak kot..

Share this

15 Responses to " Meletup! 300 ahli keluar PKR masuk UMNO! "

  1. keh3....lucu la bro...
    lepas ni apa pula alasan dorg eh kuar parti...

    *InsyaAllah, Allah akan membela parti yang menegakkan islam*

    BalasPadam
  2. Lapor pilah semua ahli PKR masuk ke dalam UMNO pun tak apa, sebab sepatah haram perkataan dari akhbar kerajaan aku takkan percaya.

    BalasPadam
  3. cam sial diorg..langsung x bleh cari idea,guna skrip sama je..kna msuk skolah rndah blik,bljar bina ayat..haa2..pee em diorg pun duk recyle skrip sama je..

    BalasPadam
  4. hahaha lawak doe ye ke 300 orang ni...? membe2 ak kne upah kot g sane pakai bju puteh dorang bayo 30 hgget so korg pk2 kan lah hahaha....

    BalasPadam
  5. pkr pun parti tk guna, cakap je lebih, cari salah org or parti lain pandai, tp bila salah diri sendiri atau salah parti sendiri mula la kona sana kona sini..

    perangai pemimpin pkr ni mcm perangai budak belum baligh...

    BalasPadam
  6. Ha'ah kan, kuar PKR terus masuk UMNO tahapehape.. Dah kuar xyah la bgtau nk masuk UMNO, kuar jelah. Tapi mungkin diorang ni dah sedar sesuatu kot,, huhu

    BalasPadam
  7. Woi, masuk umno dapat duit doh....jom ramai2 masuk umno

    BalasPadam
  8. masuk jer umno amik duit..tapi bila mengundi pangkah lain..biar padan muka dorg...bodoh otak kat lutut..mcm nie pn bkn dikira politik wang lagi..

    BalasPadam
  9. bguslah lompat parti. pakat sokong umno semua. jgn gadoh2. Dah berapa lama UMNO memerintah, bnyk dah mereka buat untuk negara kite. semua pn cukup makan, ada tempat tinggal.. bersyukurlah dgn apa yang ada. Jangan kita bercerai berai dek kerana nak hdup terlalu senang. bukankah berserhana itu lebih baik? OKay maybe ada menteri2 Umno yg kotor dan mengamalkan rasuah, itu urusan dia dengan tuhan. apa yang penting sekrang, kita tanya balik kat diri kita. Cukup x semua ni untuk kite? Kalau Anwar nak tolong negara kita y not dia tolong sama2, bg cadangan apa yg perlu dilakukan. bukan melawan. Nak menegakkan keadilan? smpai sggup memecahbelahkan org melayu. Think about it people. Dont think like libyan people, sampai sggup berbunuhan antara sendiri, sesama saudara. Hanya perlu tnya diri sendiri, cukup ke x? Kalau cukup bersyukurlah...

    BalasPadam
  10. kepala hotak najib berjambul22 Mac 2011 3:38 PTG

    ape lah bodo anynomus sorg ni?? sapa sokong umno ,,terutama najib dgn bini dia mmg BODOH!!!!bukan bodo lg da tahap[ bangang dah

    BalasPadam
  11. wow baiknya bahasa anda? biadab pada saudara sendiri, biadap pada pemerintah sendiri( kat sini boleh la nak kutuk2 najib, cube kutuk kat luar) . Speechless sbnrnya ni. tetiba org kata sy bodoh kan. Padahal baik2 je ayat sy tu. Just fikir2kanla, n teruskan bertanya pada diri sendiri, cukup atau tidak.

    BalasPadam
  12. x la bnyk sgt org umno bole ckp baik2 cmni.bkn nk nafi mmg ada yg baik tp 'kbnykn' yg aku tgk xdenya mcm ni.
    kpda Anonymous: good for you.
    sama je sbnrya bahasa org umno/pakatan..xda lebih, xda kurang. tapi yg diperjunangkn bkn pasl ni. cuba imagine kalu xda pmbangkang kat mesia ni, apa jadi? angguk-angguk xda geleng-geleng la nmpaknya.x penah aku dengar org umno akan bangkang apa yang pmbangkang diorg ckp wlaupn hal tu jelas nmpak terpesong dari apa yg dilaungkan Nagara islam...agama resmi..dll. mgkn jgk kalu pakatan memerintah pun xkan lari dr bnda salah dan mcm biasa, akan ada pihak yg akan bangkang dan mungkin termasuk penyokong pakatan sendiri.
    So untuk Anonymous diatas, jangan terlalu 'selesa duduk dikerusi' anda sekarang hanya semata2 anda dh cukup makan, pakaian..dot..dot..tanpa berusaha menjadikan m'sia yang lebih baik.

    BalasPadam
  13. jangan terlalu selesa hny kerana anda ckp makan,da tmpt tinggal n sbgainya..nikmat 2 Allah hny pnjamkan pada anda..bila2 masa bole dtarik balik..masalhnya skrg kerajaan malaysia ni terlalu korup..rakyat ditindas dngn sewenang2nya..jgn fikir diri kita je,fikir org yg lg susah drpd kita yg hidupnya daif..barang makin lama mkin mahal tp gaji msh dtakuk lama..tgk ngara lain..ada check n balance..wlupon pmimpin mreka bkn Islam mereka msh mnjaga hak rakyat mreka n dlm pd yg sama ngara mreka btmbh maju..bnding dgn ngara kita diuar2kan ngara maju tp hrga brg2 kprluan mkn mningkat,minyak naik wlupon kita adalh pengeluar minyak..dats y inflasi mkin mningkat..jgn trlalu selesa ngan apa y ada..berubah la utk yg lbih baik..wallahualam..

    BalasPadam
  14. kepala hotak najib berjambul6 Mei 2011 10:15 PTG

    ape lah bodo anynomus sorg ni?? sapa sokong umno ,,terutama najib dgn bini dia mmg BODOH!!!!bukan bodo lg da tahap[ bangang dah

    BalasPadam
  15. pkr pun parti tk guna, cakap je lebih, cari salah org or parti lain pandai, tp bila salah diri sendiri atau salah parti sendiri mula la kona sana kona sini..

    perangai pemimpin pkr ni mcm perangai budak belum baligh...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...