Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 22 Mac 2011

Hebat! Tarikh video lucah dsai 21 feb 2008?



Petikan printscreen di atas di ambil dari kumpulan facebook yang ramai orang labelkan mereka sebagai kumpulan yang "bodoh". Bukan aku cakap ya, tapi aku tulis ulasan orang je. Even orang umno pun kata mereka bodoh. So? Lue fikirlah sendiri.

Tengok bawah neh pula ;




Petikan printscreen kat atas neh pula dari berita harian. Ianya di tulis berdasarkan kepada pengalaman wartawan tue semalam ketika hadir ke tayangan "perdana" pratonton video lucah pemimpin kanan pembangkang.

Wartawan sendiri yang sebut 21 february 2011. Bukan hanya wartawan berita harian online malahan hampir kesemua wartawan berpendapat demikian sebab dalam risalah yang di edarkan kepada mereka oleh datuk t tercatat tarikh bila rakaman video lucah itu berlaku.

So, hujah kumpulan "bodoh" itu sudah tentulah terbatal secara automatik. Tapi persoalan nya dari mana "klip" rakaman itu diperolehi? Memang aku ada nampak dalam paper sinar harian tadi. So dari mana sinar harian dan lain-lain paper dapat klip rakaman tersebut? Cuba citer sket. Aku pun nak tahu.

Sebab datuk t cakap hanya dia yang memiliki rakaman video lucah terbabit. Jangan taktahu betapa kayanya datuk t neh sehingga dia ada alat pengesan logam. Alat itu digunakan ke atas wartawan yang dijemput masuk ke dalam bilik khas untuk dipertontonkan video seks terbabit. Jadi sudah tentu tiada wartawan yang berjaya mengambil gambar klip terbabit. Kalau amek pun kan ada beza dari segi angle.

Kalau korang tengok dalam gambar di atas, ianya kelihatan seperti ditayang guna skrin tv besar. Bukan guna laptop seperti yang diperkatakan oleh para wartawan. So apa neh? Keliru lar. Apa kata dedahkan je video terbabit. Aku nak tengok. Siyes.

Tonton video seks tersebut di sini.

Ameno : Kalau aku ada video tue aku dedahkan je.. siyes.

Share this

10 Responses to " Hebat! Tarikh video lucah dsai 21 feb 2008? "

  1. datuk T mana? diri pun taknak di kenalai.. kendian baru nih dia kata taknak serah pada polis... kalau lah datuk T tu macam hanief aku ingat sampai password pun dia nak..

    BalasPadam
  2. nme club bodoh 2 ape bos... x kne tgkp isa pnye la...

    BalasPadam
  3. fitnah fitnah fitnah

    BalasPadam
  4. Datuk Tajudin Abdul Rahman.

    BalasPadam
  5. fitnah je tuh...pergi mati la Dato' T...bahlul nak mampus....syaitan sedang ketawa dgn tindakan dia.....

    BalasPadam
  6. Acik mmg bijakk... Luv u Acik.... hehehehehe ;-)

    BalasPadam
  7. orang malaysia ni kan suka gosip...pengaruh melodi kuat sangat...tak mustahil la kalau menteri sendiri yg buat video lucah utk burukkn org lain..

    BalasPadam
  8. Acik mmg bijakk... Luv u Acik.... hehehehehe ;-)

    BalasPadam
  9. orang malaysia ni kan suka gosip...pengaruh melodi kuat sangat...tak mustahil la kalau menteri sendiri yg buat video lucah utk burukkn org lain..

    BalasPadam
  10. fitnah fitnah fitnah

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...