Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 23 Mac 2011

Zaid buat laporan polis di ugut karpal singh!

Korang baca bawah neh ;

KOTA BHARU: Presiden Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), Datuk Zaid Ibrahim semalam, menyerahkan kepada polis untuk melindungi keselamatan dirinya berikutan dakwaan ugutan daripada Pengerusi DAP, Karpal Singh. 

Zaid berkata, ancaman Karpal itu serius kerana beliau adalah pengerusi sebuah parti besar dan boleh memberi kesan terhadap keselamatannya.


“Perkataan digunakan Karpal seperti ‘deadly consequences’, boleh memberi ketakutan kepada orang ramai dan tidak boleh sewenang-wenangnya digunakan terhadap individu tertentu.“Saya harap polis akan menyoal Pengerusi DAP itu terhadap maksud perkataan berkenaan. Saya faham itu adalah ugutan,” katanya selepas memberi keterangan kepada polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu, di sini, semalam.

Mengikut laporan polis yang dibuat Zaid, pada 16 Mac dan 17 Mac lalu beliau membaca portal Malaysiakini, bertajuk ‘Karpal warns Zaid of contempt over DNA remark’; Malaysian Insider dengan tajuk ‘Karpal: Zaid risks contempt of court over DNA remarks’; manakala akhbar The Star bertajuk ‘Zaid rapped for making Anwar-DNA comments’. 


Zaid neh mengarut aje kan? Takan dia fikir karpal singh nak pergi bunuh dia pula? Tapi yelah dah lawyer sama lawyer punya permainan kan? Kita dok tepi je la. Masing-masing pandai membelit kalau tidak, masakan dorang jadi lawyer? Heh.
Ameno : Macam amek kesempatan populariti neh mr zaid neh.

Share this

2 Responses to " Zaid buat laporan polis di ugut karpal singh! "

  1. sampai camnieskali ke?bahaya betul lawyer kadi orang politik nie

    BalasPadam
  2. sampai camnieskali ke?bahaya betul lawyer kadi orang politik nie

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...