Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 25 Mac 2011

Terkini : Zaid sahkan pemimpin pembangkang dalam video seks!

Hebat! Semalam zaid taknak bagi pandangan mengenai video terbabit, sila lihat sini. Tetapi hari neh tiba-tiba dia tukar status pandangan dia terhadap video skandal seks pula. Takpe, mari teliti pandangan dia ;


Zaid cakap dia tiada keraguan bahawa ;

1. Video itu tulen
2. Pemimpin yang dikaitkan dengan isu skandal video seks adalah individu tersebut.

Perghhh.. ada yang nafikan. Ada yang percaya. Biar betik? Dan terbaru hishammudin siap bagi warning. Kita tak boleh cakap video itu palsu kerana ia satu kesalahan. Baca bawah ;


Sekarang korang kenalah berhenti mengatakan video tersebut palsu. Aku memang tak pernah kata ia palsu. Aku cuma selalu kata yang aku nak tengok video tue. Aku cakap terus terang. Dan dalam paper berita harian pula si ezam neh dah bagi warning kat anwar ibrahim. Baca bawah ;


Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Ezam Mohd Nor meminta pihak berkuasa merampas pasport antarabangsa Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi menghalang ketua pembangkang itu daripada terus memburuk-burukkan nama Malaysia di luar negara. 

“Saya mohon pihak berkuasa merampas pasport antarabangsa Anwar dengan kadar segera. Dia (Anwar) akan terus berusaha untuk menghancurkan politik dan ekonomi negara.

 “Ini bagi mengelakkan Anwar daripada terus menjaja kes liwat yang sedang dihadapinya itu di luar negara serta memburuk-burukkan nama Malaysia," katanya dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada BERNAMA di sini, semalam.

 Ezam berkata, sebagai individu yang lama mengenali Ahli Parlimen Permatang Pauh itu, beliau sama sekali tidak akan percaya terhadap Anwar walaupun bekas ketuanya itu bersumpah menggunakan al-Quran. 

“Saya yakin Anwar akan bersumpah jika dia diletak di dalam suatu suasana terdesak dan jika dia sudah tidak ada jalan keluar (berhubung dakwaan yang dihadapinya),” katanya. 

Selain berdepan dengan kes liwat membabitkan bekas pembantunya Saiful Bukhari Azlan, Anwar juga berhadapan dengan isu terbaru apabila dikaitkan dengan video aksi seks dengan seorang wanita. 

Anwar menafikan penglibatannya dalam kes video seks itu.

Wow! Dasat! Kalaupun anwar bersumpah guna Alquran pun dia tak percaya. Sebab apa? Mungkin dia pun dah yakin kot yang pelaku seks dalam video terbabit adalah anwar juga. Erkk jangan-jangan dia pun dah menonton tak?

Dalam pada itu, najib bagitau sendiri yang saham bumiputera cuma tinggal rm2b daripada rm54b yang diperuntukkan oleh kerajaan. Sapa pegang malaysia selama 54 tahun? Anwar ibrahim? Lim guan eng? Nik aziz? Lue fikir sendiri. Baca bawah ;


Ameno : Saham tersebut diperuntukkan oleh kerajaan. Kerajaan patut ada data untuk menjelaskan kenapa perkara di atas boleh berlaku.

Share this

4 Responses to " Terkini : Zaid sahkan pemimpin pembangkang dalam video seks! "

  1. Hurm.. bile dah susah, berlaku penyusutan, salah kan rakyat plak kata tak amik peluang.. ape punya kerajaan la cam ni.. pelik aku..

    Soal gagal amik peluang tu sepatutnya tanya kerajaan jugak tu napa rakyat boleh tak amik peluang..

    BalasPadam
  2. Memang bahlol la BN ni. Bila dah jadi pape kata rakyat yg bersalah. Yg bini dia pi terbang sana terbang sini perabih duit kerajaan tu buat apa??? Nak isi minyak kapal terbang khas kerajaan tu pun bukan murah. Tu tanda-tandanya barang akan naik lagi lepas PRU13. Mangsanya? RAKYAT JUGA....

    Yuyu

    BalasPadam
  3. adesss.. kenapa rakyat yang salah..nakw at pinjaman susah derr.. takkan takleh pinjam kot?ada ke suruh siswazah abru keluar jadi usahawan??nak cekau duit dari mana??

    hottest entry di blog khalis :
    Feel peminat bola sepak sluruh dunia

    Video rakaman pemimpin parti pembangkang

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...