Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 21 Mac 2011

Hot! Kris dayanti bercium dalam masjid!


Dah tengok kan gambar di atas neh? Gambar neh ialah gambar akad nikah kris dayanti dan suami dia yang bernama raul lemos.

Selepas akad nikah mereka pergi bantai bercium pula dalam masjid. Aku rasa inilah sebabnya kot ahmad jusoh melarang pernikahan dalam masjid. Tapi di malaysia belum lagi sampai ke tahap macam neh. Ke aku yang taktahu?

Yang aku tahu cuma ada di antara artis yang pasang pelamin macam siti nurhaliza, mawi dan erra fazira. Malahan ada yang datang nak bersolat pun [kebetulan dah masuk waktu so nak bersolatlah di situ] tetapi ditegah masuk sebab ada upacara pernikahan artis terkenal. Siottt je halang orang masuk masjid. Nikah artis sapa lah tue yg kurang ajar sangat kan? Lue fikirlah sendiri.

Kalau dah begini, memang afdal nikah kat rumah je. Aku dari dulu memang tak layan nikah artis malaysia neh. Sapa lhar yang bangang-bangang pergi tengok artis bernikah tue. Gila betul. Beria-ria tengok artis bernikah. Opsss sorry terjujur plak. Dapat duit pun tidak [kalau dapat duit aku mesti pergi]. dapat makanan pun tidak. ke dapat makanan ? entah. aku taktahu. ada ke time nikah orang hulur makanan? Takde kan. So aku fikir ikut logik aku je lhar. Heh.

Apa pun memang respect lhar perlakuan artis indonesia sekarang. Macam-macam mereka buat. Daripada video porno [peter pan] sampailah ke bercium dalam masjid seme artis mereka buat. Heh

Tue tak kira lah lagi perkahwinan campur antara kristian dan islam dan mengekalkan ajaran masing-masing. Malahan ada yang murtad beb. Dasat! Begitu banyak kelemahan pemerintah mereka. Dan pemerintah mereka menyuakan kelemahan kita kepada rakyat mereka untuk alih isu sebenarnya. Kalau rakyat indonesia tak sedar-sedar gak memang dasar bangang. Opsss sorry aku terjujur lagi.


Ameno : bercium dalam masjid..? biar betik bhai..

Share this

34 Responses to " Hot! Kris dayanti bercium dalam masjid! "

  1. bodo jek! x menyabo! haha

    BalasPadam
  2. klu stakat cium di dahi saje tak per kot.. nie dh melampau.. dieorg ingt nie gereja per?? mmg bangang!

    BalasPadam
  3. ini suma sebb rasa hormat pada Rumah Allah dah tiada.. kenapa la sampai begini sekali..paling tak hormatla saudara mara, tetamu, imam.. silap2, imampun tak berani nak tegur

    latest entry di blog khalis : Khalis kena saman JPJ pagi ni

    BalasPadam
  4. endon..endon..artis..artis..*geleng kpale..

    BalasPadam
  5. dah jadi macam adat budaya org kristian dah. itu xpa lah kapiaq ! ini orang Islam. dah tu satu dunia tgk plak tu. memalukan umat Islam.

    BalasPadam
  6. nasib la xberomen skali dalam tu,kalau x,tsunami akan melanda la skali lagi kat indon tu..Oppsss!!,terlanjur berkata!...tu pon x bersyukur rakyat malaysia dah tolong....Ggggggrr!!..

    BalasPadam
  7. Akhir Zaman.. Bila Allah tidak ditakuti camtu la jadinya..Semua main belasah.. semua main langgar..

    BalasPadam
  8. kalau ikut uruf soleh, memang x bleh la cium mcmni dlm msjid..nk cium mcm ni wat kat rumah laa

    BalasPadam
  9. teruk2 la perangai artis skrg ni...ni sume sal nak amik publisiti aje...alasan anang tak pegi nikah KD,kena demam selesma...lucu2...

    BalasPadam
  10. jangan nak cakap nak ikut kristian ker, cina ker, india ker, singh ker.... masalahnya ini memang dah kuat iman sampai nak follow orang lain punya agama. bukannya disuruh follow! Takde otak ke? Tak yah lah nak tuduh agama lain bila agama sendiri ada masalah.

    BalasPadam
  11. memalukan Islam sj...
    menjengkelkan....

    BalasPadam
  12. PENUH BERAHI

    BalasPadam
  13. ada pasangan lepas akad nikah dlm masjid pastu berposing sakan ambik gambar dlm masjid, sakit mata para jemaah yg ada tgk adegan tersebut mencemarkan kesucian masjid.

    BalasPadam
  14. to Anon MARCH 21, 2011 12:52

    bukan agama islam yg bermasalah...
    ...orang yang menganutinya yg bermasalah yg perlu diperbetulkan...

    ....harap dpt betulkan yer!!

    BalasPadam
  15. biasala org skrg bodoh x bertmpat,
    agak2 la buat aksi tu,jgn smpi membabitkan rumah allah,biasala klo nmanya da cetek pemikiran suka sangat
    memancing publisiti murahan...
    opss sowie,renung2kan la..

    BalasPadam
  16. agama tak salah...penganutnya yg salah

    BalasPadam
  17. artis ne bodoh kort
    ape je suami nye suru
    ikut je erk,sampai x
    perasan kat mna tempat
    diorang buat bende tu,
    mungkin ney la calon2 murtad..
    nak jer aku sepak dyorang
    ney..

    BalasPadam
  18. Bila panggil kafir marah sngt sampai nk tetak pakai parang..bila buat perangai macam kafir tak sedar diri la pulak..Selepas akad nikah pergi bantai bercium pulak dalam masjid. Otak kat lutut ke aper..

    BalasPadam
  19. dh nak kiamat dah la tu..
    Arjun....

    BalasPadam
  20. TP DALAM DRAMA MELAYU ISLAM MALAYSIA,ADE JGAK SCENE MENIKAH DLM MSJID.SIAAP CIUM TGN N KISS DAHI LG.TP XDE ORG BISING PUN.MCM MANE?XKAN NK TGGU CIUM MULUT BR NK BISING...XDE ORG PERASAN EK...LAWAK2...

    BalasPadam
  21. muke feeling dowh mamat tuh.name laki die pon lemos.ntah islam ke tak.x sbar2 tuh.kasi lunyai lu,3 bulan lg cerai la tu.ha2.

    BalasPadam
  22. at ANON "MARCH 22, 2011 8:53 AM" = dah nikah dah... boleh lah pegang2... tapi masalahnyer sampai cium2 kat depan orang ramai lebih lagi yang penonton kat sana tak tutup aurat.... ada mak bapak kau kasi tengok tv masa orang tengah cium2?? kalo aku nengok dah kene tapak 10 jari dah... sendiri pikir la...~~ adui..

    -sawr.hytnePo-

    BalasPadam
  23. lagi satu.. artis2 takan bawaknyer pegi ke syurga..

    BalasPadam
  24. haram jadah apa pulak niiii! artis mcm ni lah yg di puja puji dan dijadikan idola anak bangsa kita.jangan kata apa nanti peminat dia melenting, bukan kat indon, kat malaysia ni lagi ramai.

    BalasPadam
  25. haram jadah apa pulak niiii! artis mcm ni lah yg di puja puji dan dijadikan idola anak bangsa kita.jangan kata apa nanti peminat dia melenting, bukan kat indon, kat malaysia ni lagi ramai.

    BalasPadam
  26. TP DALAM DRAMA MELAYU ISLAM MALAYSIA,ADE JGAK SCENE MENIKAH DLM MSJID.SIAAP CIUM TGN N KISS DAHI LG.TP XDE ORG BISING PUN.MCM MANE?XKAN NK TGGU CIUM MULUT BR NK BISING...XDE ORG PERASAN EK...LAWAK2...

    BalasPadam
  27. lagi satu.. artis2 takan bawaknyer pegi ke syurga..

    BalasPadam
  28. to Anon MARCH 21, 2011 12:52

    bukan agama islam yg bermasalah...
    ...orang yang menganutinya yg bermasalah yg perlu diperbetulkan...

    ....harap dpt betulkan yer!!

    BalasPadam
  29. agama tak salah...penganutnya yg salah

    BalasPadam
  30. PENUH BERAHI

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...