Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 12 Jun 2011

Hot : Siri pendedahan portal 1pengguna.com

Dari layan frust kalah bola baik aku layan balon website bingai 1pengguna.com. Pembongkaran diteruskan dengan kali neh lebih banyak pendedahan pembohongan kerajaan dan syarikat yang di anugerahkan tender yang hampir bernilai rm1.5juta neh.

Mula2 korang tengok bawah ;


Korang klik gambar untuk enlarge okeyh. Nampak tak aku tunjukkan anak panah tue. Korang nak tahu apa hasilnya bila aku klik? Lihat bawah ;


Bila kita KLIK icon TWITTER benda kat atas neh akan muncul. Nampak tak website yang tertera kat dalam account twitter terbabit? Kat bawah ini adalah hasilnya apabila link website itu di klik ;


Bila dah sampai sini aku nak korang godek2 info. Pasal apa kalau ikut maklumat dalam company neh aku lihat ini company hartanah. Cawangan terdekatnya ialah di singapore. Apakah yang sedang berlaku disini? Aku kurang pasti. Tapi ini memang fishy.

Dan merujuk dalam gambar pertama tadi, kita klik pula account youtube. Korang akan dapati perkara di bawah ini ;



Aku taktahu persepsi korang macam mana. Tapi kalau korang tanya aku, hanya yang buruk2 je aku fikir. Dan semakin bertambah2 buruknya bila aku dapat tahu rupanya portal macam neh sudah wujud di bawah kementerian yang sama. Lihat bawah ;


Nampak apa yang aku nampak?

Faham apa yang aku faham?

Ya, betul ismail sabri menteri bodoh piang.

Ini ialah versi youtube. Disediakan oleh alang KBSB.




Nota : Info ini di alih bahasa ke dalam bahasa melayu dari blog ini.

Ini ialah link mirror entry neh jika blog ini di block oleh facebook => copy paste bawah neh dan sebarkan di facebook. Mari sama2 bongkarkan penyelewengan ini.

http://gengblogger.com/v/498371
Ameno : Mari tunggu jawapan menteri bodoh piang.

Share this

0 Comment to " Hot : Siri pendedahan portal 1pengguna.com "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...