Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 17 Jun 2011

Pilihan raya masjid di Pulau Pinang dibatalkan: MAIPP

KUALA LUMPUR: Pemilihan jawatankuasa kariah masjid bagi sesi 2012-2013 di Pulau Pinang yang menggunakan kaedah pilihan raya dibatalkan. 

Perkara ini dinyatakan Yang Dipertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP), Ellias Zakaria, kepada Berita Harian sebentar tadi.Ellias dihubungi selepas menghadap Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin, di Istana Negara pagi ini. -BH-

La pasal apa batalkan? Sebelum neh kemain beria2 dok promote sana sini. Pertahankan segala bagai. Last2 batalkan pula. Tah pape lah weh. Ke dah takut dengan fitnah dan gertakan umno? Hek eley takan benda kecik pun nak cuak?

kah kah kah

Tapi aku petik sumber dari bh online beb. So eloklah korang jangan percaya sangat. Sebab ini media pengampu kerajaan. Tunggu media pengampu pembangkang macam malaysiakini plak bagi statement. Lepas tue masing2 analisa guna akal masing2. Yang pasti taksub a cakap a betul. Taksub c cakap c betul. Yang b buat apa kat tengah2? Tengok sudah lah. Kalau dorang buat lawak kita gelak. Kalau dorang buat bangang kita maki. Cam tak biasa pula.

kah kah kah

Ada guna duit tak untuk buat pemilihan neh? Banyak tak? Kalau last2 minit batal dan membazirkan waima 1 sen sekalipun duit rakyat pulau pinang memang sah2 layak di maki enh kerajaan pulau pinang. Jangan ingat kalau kerajaan bazirkan duit rakyat, rakyat boleh maki kerajaan. Kalau pembangkang bazirkan duit rakyat, rakyat kena senyum2 pula. Itu nama nya bangang. Dan aku bukan orang bangang. Sekian.

Ameno : Kena sabotaj ka?

Share this

0 Comment to " Pilihan raya masjid di Pulau Pinang dibatalkan: MAIPP "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...