Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 13 Jun 2011

Gempar : Kak long pekida pun marah !!!!

Sebenarnya aku taktahu apa-apa. Kalau tahu apa-apa pun aku malas nak campur. Motif aku barisan nasional dan umno. Asalkan bn jatuh yang lain akan ikut jatuh sekali. Kesimpulannya? Korang baca je lah kat bawah neh dulu ;



Sebenarnya panjang dan ada banyak lagi. Tapi aku malas nak printscreen. Mungkin kita boleh belajar-belajar kenal pekida lepas neh sebab dorang pun ada facebook dah.

kah kah kah

Kalau korang nak baca boleh klik sini, dan sini

Aku malas nak komen lebih-lebih. Kang tak pepasal kena saman.

kah kah kah 

Ameno : takutnye.. sayaa

Share this

0 Comment to " Gempar : Kak long pekida pun marah !!!! "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...