Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 18 Jun 2011

Susu 1malaysia beracun.

Wehh babi ada susu tak? 

kah kah kah

Apsal susu 1malaysia asyik buat hal je hah? Mula2 ada orang mengadu bahawa ;

1. susu 1malaysia tak halal sebab tiada cop halal <-- Tipiem jawab cakap halal. Dah disahkan halal oleh jakim. Minum dulu, halal kemudian.

kah kah kah

then

2. susu 1malaysia mengandungi bahan kimia yang boleh menyebabkan kanser. <-- tipiem bidas suruh hentikan cakap2 yang tak berlandaskan fakta.  

kah kah kah

then

3. susu 1malaysia di import dari korea, kenapa tidak guna local nya susu at least import lah dari ducth lady malaysia ke <-- tipiem cakap logic sebab rakyat tempatan tidak mampu memenuhi permintaan susu 1malaysia untuk pelajar tempatan.

kah kah kah

kesemua berita di atas keluar utusan beb. Aku kan tegar utusan. Utusan mesti baca whoo.. dan bukan dikeluarkan oleh pihak pembangkang. Sebaliknya guru2 dan NGO kesihatan yang prihatin. Arhh sudah napa tipiem 1sen beria2 defend susu dari korea tue? Jeng jeng jeng..

dan terbaru susu satu malaysia meracuni budak2 sekolah. Baca bawah ;


ada masuk berita tv3 tak malam tadi? Aku tak tengok berita plak malam tadi so tatau. Arhh sudah apa pula alasan yang aku nak cipta untuk tipu rakyat lagi neh <-- tipiem 1sen. 

kah kah kah

aku takmo tuduh2. Tapi aku nya hidung ada bau2 kroni kat sini. Program neh bagi aku rugi lagi merugikan. Dapat susu free = dapat sakit free = berbaloi kah? 

Kah kah kah

Alang2 tak dapat undi budak sekolah dapat memamposkan dorang pun jadi lah yerk.  Hancur masa depan negara + rakyat apabila kita diperintah oleh bapak2 kezaliman tegar. Rosak2.

Keratan paper neh diberikan oleh rakan fb. thanks geng.

Ameno : susu 1sen kot. 

[ADS] Bagi sesuatu untuk bapa anda kat sini.

[ADS] Peluang dapat IPAD2. Ikuti ini.

Share this

0 Comment to " Susu 1malaysia beracun. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...