Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 16 Jun 2011

Kenapa YES WORLD jadi pilihan para hacker update info?

Kah kah kah

Aku dah tahu napa hacker memilih yes world sebagai base dorang untuk update segala bagai info "hackering". Korang tengok bawah dulu ;


Lepas tue aku klik situ. Hasilnya adalah seperti di bawah neh ;



kah kah kah

Analisa aku ;

Yes world = YTL = Kroni bn = geng kerajaan = musuh hacker.

kah kah kah

Padan muka. YTL neh antara syarikat yang dapat subsidi IPP TNB beb. Memang bangsat lagi membangsatkan. Yang kaya terus kaya yang miskin kemamposan miskin. Tak guna punya kerajaan. Damm! Tapi aku suka cara hacker neh. Dorang ada misi dan visi. Dorang bukan suka2 hack beb. Dorang hack kerajaan yang rasuah + kroni + tindas rakyat. So memang lah patut kena hack pun. Yang hack nya ialah anonymous. Anonymous neh boleh jadi sesiapa sahaja. Sejak amaran dilancarkan para hacker dari merata tempat / negara akan bersiap sedia hack portal kerajaan malaysia. 

Walaupun ada yang marah dan SOUND aku pasal aku bersama para hackers, aku satusen pun tak kesah. Korang nak marah ke apa ke lantaklah. Yang pasti aku takan bersama kerajaan korup yang tindas rakyat malaysia. Korang tak nampak lagi ke macam mana teruk dan kejam nya kerajaan malaysia sekarang neh? Wake up lah. Jangan terus ditindas oleh kerajaan zalim dan tamak.

Bagi aku misi baziran nasional ialah ;

Hidup untuk menipu, hidup untuk merompak, hidup untuk mencuri, itulah kami = BN. Heh

Pangkalan utama hackers disini

Ameno : hack banyak2 lagi beb.

Share this

0 Comment to " Kenapa YES WORLD jadi pilihan para hacker update info? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...