Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 17 Jun 2011

Mubarak: Cekup penganjur BERSIH bawah ISA


Hosni mubarak dah mengamuk bhai. 

Kah kah kah

Takutnya sayaaa.... tolonggg.... 

kah kah kah

Presidennya Datuk Seri Aziz Abdul Rahman berkata sudah tiba masanya pihak berkuasa bertindak dengan lebih tegas menyekat kegiatan yang boleh menjejaskan kepentingan awam dan keselamatan negara. 

"Walaupun pihak berkuasa mungkin keberatan untuk menggunakan ISA bagi mengelak imej negatif terhadap negara di peringkat antarabangsa, kami berpendapat ketenteraman awam dan keselamatan negara tidak boleh diganti dengan keperluan menonjolkan imej yang baik," katanya dalam satu kenyataan hari ini. -mkini-

G mamposlah ko. Kata2 ko neh memang tak logik langsung. Tengok bawah hasil pemikiran aku ;

Bersih = berhimpun 9 julai = huru hara = ISA

Umno = berhimpun 9 julai = takde sapa2 kondem

Perkasa = berhimpun 9 julai = takde sapa2 kondem

Nampak apa yang aku nampak? Maksudnya ialah ;

bersih = perhimpunan rakyat = kerajaan tak bagi can sebab bagi kerajaan rakyat itu babi dan sampah yang boleh dipijak2.

umno = perhimpunan politik = geng kerajaan takan nak sembur adik beradik sendiri, ada otak fikir lah woit.

perkasa = perhimpunan provokasi = kaki bodek kerajaan. Takan nak balon geng sendiri kang hilang sokongan plak.

Kesimpulan nya apa? Lue turun 9 julai 2011 neh. Jangan bagi pemimpin chance untuk membabikan kita. Biar kita babi kan dia. Lagi banyak faedahnya. Heh.

kah kah kah

Ameno : kerajaan zalim akan jatuh, cepat atau lambat.

Share this

0 Comment to " Mubarak: Cekup penganjur BERSIH bawah ISA "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...