Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 15 Jun 2011

Hot : Harga minyak ron 97 turun tengah malam neh !


Tahniah. Banyak2 tahniah aku ucapkan kepada diri aku, korang dan kita semua. Berkat mengutuk kerajaan tanpa henti akhirnya kini membuahkan hasil sedikit demi sedikit. 

kah kah kah

Berita neh agak pelik tapi walau macam mana pun asalkan kerajaan turunkan harga minyak itu memang dah bagus. Harap barang2 yang lain turut turun harga sama. Tapi negara ada bankrup ka najib selepas turunkan harga minyak neh? Takde kan? Alhamdullillah. Tak sia2 ada buku jingga.

kah kah kah

Ameno : lagi kuat kita protes lagi kecut bn dengan kita

Share this

0 Comment to " Hot : Harga minyak ron 97 turun tengah malam neh ! "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...