Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 14 Jun 2011

Facebook rm1.8juta masuk CNN?


Ada orang telah menjadi reporter kepada pihak CNN. Dalam erti kata lain kisah ini akan jadi international lah jawabnya. Aku tak salahkan reporter pun pasal kalau aku jadi dia pun aku bengkek bhai. Memang haramjadah buat facebook pun bayar rm1.8juta. Dah lah tak aktif. Tak ramai fans. Maklumat pun cikai. Games pun teruk. Pendek kata tah hapa2. 

Tiru mood blogger semut dan papan kekunci jap : Gua ada lebih dari 8 fanpages di ulangi LEBIH DARI 8 FANPAGES dan semua nya gua aktifkan setiap hari dengan pelbagai cara. Dan gua tak perlu keluarkan satusen pun untuk kerja2 tue melainkan bayar bill broadband je. Pe kata lue bayar gua suku dari amount rm1.8juta tue pun jadi lah. Gua teringin gak nak jadi tamak haloba neh. 

kah kah kah

Ameno : Lue langsi sama rakyat malaysia, lue mati.

Share this

0 Comment to " Facebook rm1.8juta masuk CNN? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...