Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 14 Julai 2012

Gambar2 perhimpunan OREN versi PDRM.

PDRM kita ada facebook. Dan PDRM kita update facebook rasmi dia ketika perhimpunan OREN sedang berlangsung. Inilah antara apa yang PDRM kita update di wall nya ;


HIMPUNAN OREN: Pada 2.30pm, kanak-kanak turut dibawa semasa perarakan. ==> PDRM nak tunjuk yang pendemo tersebut bawa budak2. 



HIMPUNAN OREN: Pada 2.43pm, banner yang dibawa oleh peserta perhimpunan. ==> PDRM nak tunjuk banner2 yang tiada kaitan dengan cause demo.
 

HIMPUNAN OREN: Pada jam 3.23pm, antara gelagat peserta perhimpunan. ==> PDRM nak bagitau buruk perangai budak neh.



HIMPUNAN OREN: Akibat perarakan peserta Himpunan Oren, kesesakan lalulintas berlaku di Jalan Duta menghala ke Kuala Lumpur pada jam 2.56 pm. ==> PDRM nak bagitau tengok tue jalan jem. Seme neh OREN yang punya pasal taw.



HIMPUNAN OREN: Pada 3.13pm, seorang peserta menerima rawatan cedera tapak tangan akibat terjatuh semasa berarak. ==> PDRM nak bagitau tengok tue kan dah jatuh. Yang P berarak sapa suruh?

Psstt.. geng aku nak minta tolong korang gempur anak2 hantu kat link gambar di atas. Aku bengang tengok pengomen2 bodoh kat situ. Yang upload gambar neh pdrm, yang mengadu pun pdrm, tapi apahal plak budak neh dicerca sebagai pondan lah, kuat mengadu lah apa la. BODOH NAK MAMPOS punya facebookers. Tak reti baca caption polis ke? Link tersebut  ==> sini.


HIMPUNAN OREN: Pada 2.56pm, anak kecil turut dibawa berarak dalam Perhimpunan Oren menuju ke Istana Negara. ==> PDRM nak bagitau tengok tue baby pun ikut sama berarak.. 

Ini versi nak mengutuk secara halus. Tapi yang bestnya si pdrm neh dia tak gunakan bahasa yang tak senonoh dan selain dari versi mengutuk + mengodem, pdrm juga ada update versi yang sempoi. Oke lah. Aku puji PDRM sebab upload gambar dari pelbagai sisi. Nampaknya facebook PDRM tidak lah buruk perangai seperti utusan kali neh. Syabas.

kah kah kah


Versi sempoi dari pdrm ;



























Perhimpunan neh berjaya dilangsungkan dengan aman. Punca?


1. Tiada provokasi dari mana2 pihak.

2. PDRM sudi bekerjasama dengan OREN.

3. Ibrahim ali tak menyemak.


Apa pun terima kasih sekali lagi kepada PDRM sebab berlapang dada dengan OREN. Kan, aman jek berhimpun dengan kawalan polis. Takde susah apa pun. Kalau jem dua tiga jam jek. Lepas tue oke lah balik keadaan. Takyah nak stress sangat bila orang berdemo. Bukan orang paksa ko berdemo pun.

Orang yang suka cakap banyak bila orang lain berdemo tue ialah orang yang bebal. Siyes. Yang nak demo aku, yang ko nak komplain bagai siap stress dah kenapa? Gunakan badan ko ke? Sengal.


kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...