Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 10 Julai 2012

Sedutan Video Seks Terbaru Anwar Ibrahim didedahkan.

Laaa..

Takde kerja dah gamaknya. Video dalam pembikinan. Ini antara klip yang dorang cakap ada kaitan dengan skandal seks terbaru dsai. Ia akan diedarkan sebaik sahaja parlimen dibubarkan bagi memberikan laluan kepada pengundi untuk memilih kerajaan baru.

Dalam skandal kali neh ia membabitkan dsai bersama isteri azmin ali. Siapa lagi kalau bukan si samsidar tue der. Kesian lah kat anak2 kedua2 belah pihak yang terpaksa menanggung pelbagai persepsi dan pertanyaan dari rakan2 terdekat dorang. 

Korang tengok arh sendiri beb ;


Siap cetak untuk edaran lagi tue. Apa salahnya kalau sungguh perlakuan tersebut wujud dorang buat gini ;

1. Sahkah dulu aktiviti tue sahih dengan melaporkan kepada penguatkuasa

2. Then siasat samada perbuatan tersebut perbuatan lampau or masih diteruskan?

3. Kalau dah bertaubat toksah lah buka2 aib orang.

4. Kalau masih berterusan dakwa menggunakan medium yang betul.

Toksahlah dok buat copy banyak2 dan edarkan sana sini. Tak membantu memana pihak pun kalau korang teruskan dengan perbuatan terkutuk korang tue. Nak mendedahkan kesalahan zina sekalipun kena lah ikut prosuder yang betul beb.

Itu kalau sungguh video tersebut betul. Kalau palsu? Sapa nak tanggung azab fitnah? Fikirla panjang sebelum melakukan satu2 hal. Kejap kata dsai gay. Kejap cakap dsai dengan pompuan cina. Sekarang skandal dengan bini orang. Aku ingat penulis skrip telenovela pun boleh pening macam neh tau. Susah nak tulis skrip dan pengarah pun pening nak direct drama. Puiiiiii..

Pstttt sapa kenal rakan facebook yang sedang sibuk nak edarkan video seks dsai - shamsidar? Mana dorang dapat? Dorang yang reka ka?


kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...