Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 9 Julai 2012

Gambar Rosmah Mansur makan guna bekas polystyrene tersebar.




Aku sesungguhnya tak nampak pun dia makan dalam bekas polistrin. Yang aku nampak dia main henpon. Dan aku juga nampak pinggan dan sudu di depan dia. So aku memang tak faham apa haramjadah yang cuba diketengahkan oleh penulis klpos. Ka dia saja nak perli2? Kalau ye aku rasa memang kena larh dengan tajuk dan gambar yang depa siarkan di website tersebut.

kah kah kah


KUALA LUMPUR 8 Julai - Dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor 'lupa diri' dengan kekayaan yang dimilikinya kini ternyata berbeza realiti sebenar.

Situasi ini dapat dibuktikan pada Program Jelajah Janji Ditepati peringkat negeri Selangor di Teras Jernang, Bandar Baru Bangi hari ini.


Beliau (Rosmah) berkeras untuk makan menggunakan bekas makanan polistren walaupun urusetia ingin memberikan pinggan kepadanya.


Beliau makan dalam bekas polistren sama seperti dengan tetamu lain yang hadir pada program tersebut.


Selain itu, beliau juga kelihatan tidak kekok untuk bergaul dengan kaum wanita yang hadir dan kelihatan begitu mesra melayani mereka.


Sehubungan itu, bukti ini jelas menangkis segala tohmahan sesetengah pihak yang sering menyebarkan perkara yang tidak elok mengenai beliau.... -KLPOS-


Kalau nak ampu pun siarkanlah gambar yang dia betul2 tengah makan dalam bekas tue der. Apa cer siarkan gambar dia tengah main dengan henpon. Adoiiiii failed lah beb. Failed.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...