Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 11 Julai 2012

Mukhriz pun kena paksa pelajar hadir gak ka?


Jap.

Setahu aku kalau najib agak logik arh juga. Tapi neh anak mahathir. Dorang cakap anak mahathir neh ada followers yang ramai. Sebab pengaruh abah dia. Tapi takan lah sampai buat arahan seperti dalam gambar di atas neh beb?

Anak kedah dimestikan hadir. Yang tak boleh blah tue siap nak amek tindakan kalau tak hadir. Muahaha.. oiiiii orang punya pasal larh nak hadir ke taknak hadir. Kalau penting orang hadir lah dah kalau tak penting buat apa nak hadir. Bukan menteri nak dengar pun apa rintihan kita. Lebih kepada nak menyampaikan apa benda2 tah yang depa nak canangkan jek.

Buka tv suara dorang. Buka paper suara dorang. Pendek kata suara dorang di mana2. Suara kita mana ada. Yang ada itu pun lahai nak disekat. Tapi event neh dah lepas tadi. Aku tatau larh ramai ke tidak. Tapi satu benda yang aku confirm kalau kehadiran ramai pun bakal diragui. Pasai apa?

Pasai yang korang pandai2 buat arahan macam di atas sapa suruh. Mungkin ada yang hadir dengan ikhlas. Tapi camne arh orang nak percaya kalau arahan seperti neh dikeluarkan untuk paksa orang hadir kan. Betul tak? Jangan salahkan persepsi orang. Salahkan jek diri sendiri sebab takde keyakinan yang orang akan hadir ke majlis tersebut. Oke?

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...