Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 10 Julai 2012

Berita politik malam neh.

Ada banyak isu2 yang terlepas pandang. Pheww.. nak tinggalkan begitu rasa tak boleh kot. Sebab isu2 tersebut bagi aku agak penting juga untuk korang tahu. Senang sket untuk korang pakat2 sebarkan kat kekawan yang takde internet. Bila korang dah tahu + dorang dah tahu maka = sama2 tolak bn dan umno. Boleh gitu?

kah kah kah

1. Isu ng yen yen.

Ada yang tatau si nyy neh ada dua kerakyatan. Stupid. Dia menteri then dia ada dua kerakyatan? Mana taat setia dia? Pada malaysia or pada australia? Peh tue bangga2 plak nak mengaku dia ada dua kerakyatan? Apa dah pupus ka warga malaysia yang sejati beb? Kalau dah pupus meh lantik aku jadi menteri. Teringan gak aku beb. Muahahaha..

2. Isu liwat dsai - sba.

Jabatan peguam negara meneruskan lagi misi memperbodohkan diri sendiri bila menfailkan rayuan untuk mencabar keputusan mahkamah tinggi yang membebaskan dsai daripada pertuduhan liwat. Takyah ulas panjang2. Cukup kita cakap dorang bangang. 

3. Isu ahmad maslan siar video lucah.

Kebetulan ahmad maslan juga bangang. Dan kebetulan dia berasal dari umno. Memang tradisi dan warisan ke apa yang bangang2 mesti ada kaitan dengan bn dan umno? Wakakak.. korang nak tahu apa dia buat? Good. Korang baca sini. Apa lah nak jadi dengan ko neh ahmad maslan. Nama program lain tapi aktiviti lain. Ada ka p tayang video lucah. Awat dah kemaruk? P la ajak bini hang main. Kang aku dah direct jek neh. Puiiiii.

4. Runtuhan terbaru di terengganu.

Papan tanda runtuh. Agak besar gak aku tengok papan tanda tersebut. Pasal angin ka pasal ribut ka aku tatau yang aku tahu benda tue berlaku di marang. Runtuh beb. Besi kalau tak silap aku. Bukan kayu made. Korang tengok gambar tue kat sini then perhatikan betul2. Besi or kayu. Kalau bleh runtuh memang pelik tue bhai.

Oke bai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...