Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 11 Julai 2012

"Hak saya terlaksana..." Saiful Bukhari

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Saya bersyukur kehadrat Allah SWT dan menerima baik keputusan Pihak Peguam Negara didalam memfailkan Petisyen Rayuan ke Mahkamah Rayuan kelmarin terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9hb Januari 2012 yang telah melepas dan membebaskan tertuduh.

Saya dan keluarga ingin menyatakan disini bahawa dengan pemfailan Petisyen Rayuan tersebut, hak untuk aduan saya sebagaimana laporan polis yang saya buat pada tahun 2008 didengar dan melalui proses keadilan sehingga ke peringkat Mahkamah yang tertinggi menurut undang-undang adalah terlaksana.

Kami berharap, tarikh rayuan yang bakal ditetapkan kelak tidaklah terlalu lewat dan prosiding berjalan dengan lancar.

Untuk rekod, pada 28 Jun lepas, genap 4 tahun dari hari saya membuat laporan polis. Walaupun ia satu tempoh yang lama, namun saya akan terus berdoa, istiqamah dan sabar, tidak sesekali saya akan menyerah kalah.

Akhir kalam, Saya dan keluarga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang secara langsung dan tidak langsung memberi sokongan kepada saya agar hak saya sebagai warganegara untuk melalui proses keadilan ke peringkat Mahkamah Rayuan terlaksana.

Kepada Allah saya berserah.

SAIFUL BUKHARI AZLAN

11hb Julai 2012

Mula larh aku nak cakap lepas. Sudah lah citer pasal liwat meliwat neh saiful oooiii. Malu lar kat orang. Ko sendiri yang tadah bon.. lepas tue ko nak memekak sana sini cakap pasal keadilan pula. Keadilan apa jadahnya lepas kena liwat siap makan karipap dan minum air kopi?

Dengan muka taktau malu dan berbangga2 selepas diliwat boleh pula ko pakai suar yang dihadiahkan oleh dsai. Then pergi solat jumaat tanpa mandi hadas. Nak simpan bukti di bonn ko tue selama 2 hari. Orang lepas kena liwat terus p polis mengadu. Bukan pergi jumpa rosmah dan najib untuk minta biasiswa mangkaq.

Cukuplah saiful. Memalukan lah weyyy. Aku ingatkan dah aman dah malaysia neh dari skandal liwat  sba - dsai. Rupanya belum tamat lagi. Ko nak sambung berapa siri hah? Berapa banyak episode yang ko aim? Ko taknak kahwin beranak pinak ke saiful? Ka ko memang takde nafsu ke arah tue? Jangan2 ko yang gay ko tuduh orang pula.

Puiiiiiiiiiii



Errr epolll sebelum aku akhiri posting neh aku nak tanya, tanda hitam kat dahi dah hilang ke sekarang?

kah kah kah



Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...