Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 18 Jun 2011

Majlis pertunangan anak pun guna duit rakyat ka najib?


Aih najib. Bagus betul cara hidup ko ye. Terpaksa aku puji kecekapan ko dalam membuang rakyat malaysia. Ko boleh lakukan ia tanpa sedikit pun rasa malu. Ini hebat. Bagus bagus. Tak sia2 mugabe datang malaysia untuk berguru dengan ko. Tak sia2 ko berkawan dengan orang jahat untuk melebarkan lagi empayar kezaliman. Aku mesti puji neh. Siyes. Baca bawah ;

“Saya difahamkan nota pembelian daripada sebuah hotel terkemuka itu dikeluarkan atas nama Jabatan PM. Ini menimbulkan soalan, siapa sebenarnya membayar bil katering yang berjumlah RM81,000,” soal Dr Tan. -MKINI-

Cantik. Bila masa nak bangangkan rakyat kalau bukan sekarang ye tak najib? Apa guna jadi perdana menteri kalau tak pandai cilok harta negara. Apa guna buat majlis pertunangan anak kalau tak guna wang rakyat. Apa guna duduk dalam umno kalau tak pandai menyeleweng.

kah kah kah

BABI. Ya BABI. Sapa terasa padan muka.

Ameno : Babi itu tak pandai menipu + mencuri duit orang. Tapi babi juga jadi mangsa akhirnya. kah kah kah

Share this

0 Comment to " Majlis pertunangan anak pun guna duit rakyat ka najib? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...