Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 19 Jun 2011

Utusan : Maahad malaysia ialah terorist?



Inilah dia persepsi bongek yang utusan timbulkan. Sebelum neh mereka beria2 balon agama kristian. Kali neh dorang membalon insitusi yang menyokong dakwah islam sebagai platform ilmu. Kebiadapan apakah ini? Lihat bawah ;



Aku tak faham cara utusan tulis berita neh. Nantikan orang ingat ;

maahad tahfiz = ektremis agama.

Bongek tak cara utusan tulis berita macam neh? Kalau rasa betul sangat napa tak bagi nama maahad yang dimaksudkan? Jangan buat orang sangsi + ragu2 + terfikir bukan2.

Nampak sangat utusan neh anti-islam. Terbukti. Sanggup buruk2kan sekolah agama. Bangsat dowh.

Tadi aku tengok kat kedai tue berderet2 utusan tak laku. Padahal dah pukul berapa. Aku je sorang beli agaknya. Itupun pasal nak amek gambar gambar neh. Kang kalau aku tangkap gambar dan selak2 utusan mampuih kena halau dengan tuan kedai. 

kah kah kah

Tapi memang siyes neh. Utusan neh dah melampau. Kenapa nak wujudkan persepsi serong terhadap maahad pula? Kalau rasa ada bukti maka bagi bukti dulu jangan dok melalut burukkan sekolah agama. Kerajaan dah lah kedekut nak mampos bagi bantuan untuk sekolah2 macam neh. Sekarang cubaan untuk wujudkan persepsi serong terhadap sekolah2 macam neh pula. Kang kena maki marah tapi saja cucuk deria maki orang pandai pula.

Ameno : utusan = ektremis umno

Share this

0 Comment to " Utusan : Maahad malaysia ialah terorist? "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...