Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 24 Jun 2011

URGENT : Buka tv1 sekarang, PAS vs UMNO!

Aku dapat tahu malam neh tv1 akan buat satu forum untuk bidas bersih habis habisan. Tak pasti lah benda neh betul ke tak betul tapi ramai yang syak macam tue. Korang tengok gambar banner kat bawah neh dulu ;





Program neh dia ada undang PAS sebagai forumer sekali. Harap2 dr zulkifli leh bidas dorang habis habisan. Walaupun kesemua di atas ialah pro kerajaan tetapi tak bermaksud pas takut dengan dorang. 3 lawan 1? Untuk rekod  normally 1 pas boleh lawan 1k umno. Memang begitu. Akal orang pas memang lebih cerdik dari orang umno. Terbukti dari dulu lagi. Ramai2 buka tv1 dan sokong pas. Sapa yang dapat rakam tue rakam k. Lebih kurang lagi 15 minit program akan bermula. Jom ramai2.

Sumber dari sini

Ameno : Ustaz umno ker? Hahaha..

Share this

0 Comment to " URGENT : Buka tv1 sekarang, PAS vs UMNO! "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...