Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 21 Jun 2011

Pendedahan lanjut : kenapa aku kena saman.

Sebenarnya memang ramai nak tahu kenapa aku kena saman.. tapi lagi ramai yang nak tahu betul ke tak betul aku gay.. Auw.. 

kah kah kah

Yang sebetulnya aku rasa sedih nak share berita neh ngan korang. Almaklumlah hari neh hari aku. Esok lusa kang betul2 hari aku kang naya. Heh.

Tapi aku harap hari aku itu tidak akan berlaku sebagaimana berlaku nya hari aku kepada aku pada hari neh. 

kah kah kah

Ya, ya aku tahu korang dah confuse. Tapi jangan bimbang aku akan tambahkan confuse lagi. Ini baru confuse berskala kecik beb. Aku cadang nak up lagi bahang confuse neh besar-besaran. Heh

Untuk itu korang tengok dulu keratan printscreen kat bawah neh ;



Puasnya ahti dorang kutuk2 aku. Takpe aku rela nyah. Auwww.. 

kah kah kah

Tapi betul ke aku kena saman? Hehehhe.. tunggu lah pendedahan penuh akan datang. Sekarang neh aku bagitau dulu satu pepatah biasa yang aku pakai ;

Kalau amenoworld tak kenakan apc, tak amenoworld nama nya.

kah kah kah

klue no 1 : apc selalu paste link blog tue dalam wall dorang.
Ameno : ketawa je beb..

Share this

0 Comment to " Pendedahan lanjut : kenapa aku kena saman. "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...