Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 20 Jun 2011

Isu karikatur hina islam, utusan menang.


Ting tong. bell sudah berbunyik. Isu neh dimenangi oleh utusan dan suku sakatnya. Yang mengisytiharkan utusan menang juga adalah sesuku sesakat mereka dan keluarga mereka.

kah kah kah

Ular pun tak pandai belit macam utusan punya belit. Tabik arh sama lue utusan. Bak pepatah melayu keris makkal sakti ;

kalau tak fitnah, mengampu, menipu, menjahanamkan mentaliti orang melayu, tak utusan lah nama nya.

kah kah kah

Utusan bagi alasan bahawa dorang bukan hina islam. Sebaliknya dorang memperjelaskan kepada masyarakat bahawa ada perbezaan antara antara perbuatan rogol dan zina. Actually selepas penjelasan utusan neh baru aku tahu bahawa memang ada beza antara rogol dengan zina. Aku rasa semua rakyat malaysia pun baru tahu neh. Siyessss!!!!

Tengok muka aku betul2. Aku dah buat habis baik dah muka siyes mempercayai alasan2 utusan neh. Siyess lagi!!! Terima kasih utusan. Tanpa kau taktau lah aku apa nak jadi dengan rakyat malaysia neh. Yelah kami kan bangang2. Mana lah kami tahu bahawa rogol itu lain. Zina itu lain.

Syabas utusan syabas. Komawooooo... 

kah kah kah

Ameno : Gasak ko lah utusan. Nak menang amek menang. Maaf memang mahal harganya. Kalau murah dah lama dah iblis minta ampun kat Allah swt. kah kah kah

[ADS] Jurucakap proton persona ada sesuatu yang nak disampaikan. Klik sini

[ADS] Nak menangi Prepaid rm300 percuma? Klik sini

Share this

0 Comment to " Isu karikatur hina islam, utusan menang. "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...