Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 21 Jun 2011

JPJ buat laman web kos rm2juta?

kah kah kah

Facebook rm1.8 juta sudah.
Portal rm1.4juta pun sudah.

Sekarang baca bawah ;




GENTING HIGHLANDS - Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) dijangka melaksanakan sistem e-Tukar yang akan membolehkan orang ramai memeriksa maklumat berkaitan pembelian dan penjualan kereta secara online pada November ini.
Ketua Pengarah JPJ, Datuk Solah Mat Hassan berkata maklumat online itu dibangunkan oleh eAuto Sdn. Bhd. dan disokong penuh JPJ, akan membolehkan orang ramai memeriksa maklumat mengenai kereta yang mereka mahu beli, terutamanya butiran mengenai pemilik asalnya dan butiran penting yang lain.
Menerusi sistem itu, seseorang boleh mengesan rekod dan status kewangan pemilik asal dan status kenderaan itu, katanya kepada pemberita selepas menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan Ke-33 Persekutuan Persatuan Syarikat Motor dan Kredit Malaysia (FMCCAM) 2011 di sini.

Weh ameno tang mana dia cakap kos laman tue bernilai rm2juta hah?

Memang takde pun. Aku main agak2 je bhai. Biasalah projek2 kerajaan neh kan special. Mesti cecah juta-jutaan. Kalau tak juta-jutaan tak laman web nama nya. Kita kena faham konsep penyediaan tender dan konsep kita untung mesti sama2 mao share.

kah kah kah

Tengok aje contoh kes portal rm1.4 ismail sabri tue. Kan ke juta-jutaan nilainya? Itupun update yang sangat2 tidak konsisten. Yang neh plak aku suspect mestilah cecah juta2 gak. Barulah boleh dinamakan projek kerajaan barisan nasional.

Tapi kalau tak cecah juta2 baguslah. Alhamdullilah. Jimat duit kita semua. Anggaplah ini perlian sopan jerk. Heh

kah kah kah

Ameno  : JPJ taknak dedahkan nilai tender ka?

Share this

0 Comment to " JPJ buat laman web kos rm2juta? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...