Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 25 Jun 2011

Tanah kubur ini sumbangan umno.

Adoiiyaii macam neh punya kes pun ada. Tak payah lah beria-ria nak promote bahawa dorang menyumbangkan bantuan sampai ke tanah kubur beb. Perlu ke letak lambang parti segala bagai konon nya nak membanggakan diri jasa-jasa dorang? Gila arh.. bagi aku sapa pun buat gini memang meroyan nak mampos. 

kah kah kah

Tengok gambar kat bawah neh. Member fb tagged aku tadi ;


Alamak umno sampai ke sini pun korang sanggup menjaja nama parti ka? Tahu lah korang tue kerajaan tapi perlu kah begini? Tanah kubur ini sumbangan umno dan kerajaan barisan nasional. Sah2 dorang soh kita kena jasa dorang dari hidup sampailah ke mati.

kah kah kah

Ameno : Redha ke berkubur kat situ?

Share this

0 Comment to " Tanah kubur ini sumbangan umno. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...