Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 20 Jun 2011

Utusan : Maahad hasut pelajar berjihad.


Pendedahan utusan semalam diteruskan lagi untuk hari kedua. Kali neh dorang letak gambar maahad yang dinyatakan menyebarkan fahaman sesat dan mengajak budak2 pergi berjihad. Lihat bawah ;


Nampak apa yang aku nampak? Aku tertarik nak paste pandangan dr maza mengenai isu neh kat sini ;

berita provokatif seperti ini hanya diwujudkan untuk menimbulkan suasana tidak aman dalam negara..saya percaya ini cerita bohong..dah lama tidak dengar isu negara Islam ini, tiba-tiba pula muncul..aman jijik pihak yg sanggup mempetaruhkan nyawa dan maruah rakyat semata-mata kerana kuasa..

Aku setuju sangat2 berita neh ialah berita provokasi untuk mengaitkan dengan bersih. Nampak dorang pong pang pong cakap perhimpunan haram kat situ. Sah lah dorang neh takde ahti perut nya manusia. Sanggup balon sekolah agama semata2 bencikan pas. 


Baca bawah plak ;
“Bagaimanapun, selepas setahun menyertai usrah itu, ustaz terbabit mula membangkitkan soal politik tanah air dan secara halus menghasut supaya menentang kerajaan kerana tidak menegakkan syiar Islam.
“Kami juga diminta berjihad menegakkan negara dan undang-undang Islam malah guru terbabit menggunakan ayat-ayat al-Quran serta hadis untuk mempengaruhi pemikiran kami,” katanya. -utusan-

Rasa apa yang aku rasa? Salah ke tegakkan syiar islam di bumi malaysia neh hah? Yang aku heran tue bukan kah pemimpin umno cakap mereka perjuangan islam dan syiar islam so takde point lah dorang nak terasa segala bagai kat sini beb. Bagi aku kalau sah2 bebudak neh sesat lagi menyesatkan dah lama dah dorang kena ambush beb.

Bukan nak tuduh2, tapi manusia apa yang sanggup cerca sekolah agama demi kuasa? Lue fikirlah sendiri. Aku dah malas nak cakap banyak2 pasal kang ada yang meroyan melatah cakap aku bias. Padahal memang terang lagi bersuluh utusan mengamalkan fitnah situ sana sini.


Pandangan dr maza aku petik kat sini

Baca berita utusan penuh kat sini

[ads] Main games jom klik sini dapat hadiah sapa yang pandai

[ads] Main games jom klik sini dapat hadiah bagi yang cekap.


Ameno : Yang suka kutuk sekolah agama neh tak silap aku M.. ha ha ha

Share this

0 Comment to " Utusan : Maahad hasut pelajar berjihad. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...