Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 27 Disember 2018

Melayu Dah Lama Bersabar Sehingga Agama Dihina, Kini Kita Perlu Kurang Ajar - Azwanddin,

AZWANDDIN | Saya akan terus lantang dan tegas berkaitan isu adib saya juga akan terus memberikan amaran yang keras. Untuk pihak kerajaan segera mengambil tindakan terhadap pariya murti.

Sudah hampir puluh tahun umat melayu islam telah bersabar dan diam walau pun selama ini bangsa dan agama kita telah berulang kali di hina, para ulama kita dihina pemimpin melayu di fitnah dan dihina dan melakukan provokasi kepada Bangsa kita


Kita tidak perlu takut dan gentar umat melayu islam perlu juga menjadi kurang ajar untuk mengajar kumpulan bangsa DAP yang selama ini telah terlalu keterlaluan.

Andai kata ada kumpulan yang tidak bersetuju dengan kelantangan dan ketegasan saya itu tidak menjadi permasalahan pada saya kerana saya yakin lebih ramai lagi umat melayu dan islam dalam negara akan meyokong saya untuk mempertahankan umat melayu dan islam dalam negara kita hari ini.

Saya lakukan bukan atas kepentingan peribadi apa yang saya lakukan walaupun melibatkan resiko yang tinggi pada saya dan keluarga saya namun itu adalah perjuangan pada agama dan bangsa, dituntut oleh anak anak dan juga jenerasi kita akan datang.

Saya sentiasa di pesan kedua ibu bapa saya kita tidak perlu takut jika kita jujur memperjuangkan kepada umat islam dan bangsa melyu yang hari ini sudah menjadi seperti bangsa yang menumpang di tanah melayu sendiri.

Kepada BangsaKu kita hanya perlu takut pada Allah dan kedua ibu bapa kita selain dari itu kita perlu bangkit tegak kan keadilan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...