Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 21 Jun 2012

Pemilik Sebenar No PLAT PKR 1 hingga PKR 5.


RM99,555.00 = PKR 1

Anwar Ibrahim yang punya. Celaka. Bodoh. Jongos. Makan duit rakyat. Pencuri. Cakap orang lebih tapi sendiri pun sama. Takde beza. Pemimpin neh yang korang dok agung2kan sangat dan menganggap bakal mengantikan najib? Dah larh kaki liwat apa seme. G mampos lah wehhhhh

kah kah kah

Rileks. No Plat tue bukan DSAI punya. Kata2 di atas tue hanyalah kata2 dalam mimpi bloggers umno yang nak meluahkan rasa marah kat DSAI dan PKR andai PKR benar2 membeli / membida no plat tersebut. Tapi sayangnya PKR tak beli pun. So dorang hanya mampu marah dalam mimpi jek.

kah kah kah


No. Plet Kenderaan 'PKR 1' telah dibida dan dimiliki oleh seorang usahawan dari Pilau Pinang iaitu Ong Thai Yang. Nilai bidaan ialah RM99,555.00

Manakala no plet PKR 2 pula dibida dan dimenangi oleh Advanced Sales Sdn Bhd dengan harga RM23,200 dan Datuk Seri Santhara Kumar Ramanaidu memenangi PKR 3 dengan harga RM50,000.


PKR 4 dimenangi oleh Muhammad Fadhrul Redzwann Samsudin dengan harga RM12,11 dan RM28,000 dibayar oleh Sow Ban Leong untuk PKR 5 .


Tiada seorangpun pemimpin dari PKR diberitakan turut serta dalam bidaan nombor plet 'PKR' tersebut seperti yang dilaporkan oleh The Star kat atas neh..
-SUMBER-

Ameno : Teruskan marah dalam mimpi oke.. ekekke

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...