Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 22 Jun 2012

Memorandum DAP bantah SAR.

Lihat tiga dokumen kat bawah neh oke. Kes kejadian di IPOH, perak.




Aku dah godek kesemua gambar2 neh. Aku yakin dan percaya gambar neh benar. Tapi yang aku heran tue part mana dalam dokumen neh menyatakan bahawa ;

1. Penduduk yang complaint tue under DAP?

2. Adakah blogger umno dah pergi tanya penduduk2 tue bahawa mereka ditaja dan didorong oleh DAP untuk melakukan bantahan dan protes? 

3. Part mana juga dalam dokumen kat atas menunjukkan bahawa PAS menyokong apa yang dilakukan oleh penduduk2 tersebut? Ini sebab blogger umno cakap, PAS bersetongkol dengan DAP untuk bantah pembinaan SAR disitu. So part mana dalam dokumen neh menunjukkan keterangan blogger umno tue ialah fakta?

Dan lagi satu, apakah sebab penduduk bantah? Kenapa ko tunjuk muka depan jek? Ko tunjukkan lah dalam dia. Aku nak baca isi bantahan sekali bukan sekadar tajuk jek. Aku pun nak gak faham kenapa depa beria2 bantah.

Kalau setakat bagi maklumat separuh then hide separuh lepas tue nak suruh kita maki hamun PR baik toksahlah. Part yang membuktikan benda neh ada kaitan dengan DAP dan PAS pun korang gagal buktikan, ini kan lagi mengharap kita dok maki2 orang tak tentu pasal? Toksah mimpi lah weh. Bagi maklumat penuh. Then kita boleh putuskan camne. 

Ingat pemikiran aku cam orang2 umno yang rajin baca blog ko tue ke? Aku fikir dulu baru komen. Bukan komen dulu then baru fikir. Otak kita tak sama beb. Sorry sebab aku terlebih bijak dari korang. Jangan marah oke.

kah kah kah 

Ameno : Tah pape2 tiba2 pas dan dap plak dipersalahkan. Napa tak heret PKR sekali? Baru lengkap satu team maa.. ekekeke..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...