Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 15 April 2011

Entry panas meletup : Video penuh dsai.. tutt... pada 21/2/2011.

Aku taknak cakap banyak. Masing2 ada hak untuk buat penilaian sendiri. Tengok bawah dan nilaikan sendiri.





Dan ini pula kata2 terbaru dari pihak polis ;



Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

Jika ada masalah dengan video di atas, sila ke sini.

Ameno : kOrang faham kan kenapa aku gelak? kan kan kan?


Share this

5 Responses to " Entry panas meletup : Video penuh dsai.. tutt... pada 21/2/2011. "

  1. kahkahkah,mcm lakhanat..percaya lagi ker kata raja porno tu..hahahahaha....

    BalasPadam
  2. hahahahahaha...ak pon nak tergelak sebab ade gak org yg x paham pasal bende kat atas ni...

    BalasPadam
  3. kah kah kah akugelak pasal amenoworld bangang macam abang dia anuwar al juboran

    BalasPadam
  4. polis kat individu dlm video dikenalpasti..kalau anwar..sah2 polis kata anwar dlm video tu.bermakna bukan anwar..tu pun korang tak paham ke!!

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...