Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 11 April 2011

Bukti : Papa gomo gila seks.

Akhirnya aku dah faham kenapa papa gomo asyik tulis citer yang berkaitan ;

1. fitnah seks
2. fitnah liwat
3. zina
4. tangkap basah
5. seks
6. lucah
7. kotor.

dalam blog dia. Rupanya dia tengah gersang weh. Aku ada bukti kat bawah neh ;


Hish.. gersang rupanya.. ada bini pun gersang lagi.. tak cukup satu tambahlah dua macam bung mukhtar tue apa susah? Ko kan kaya. Gaji rm5k sebulan cukuplah tue nak pasang dua. Bini masig2 ada pendapatan sendiri. Hahaha..

Sumber : Dari sini.

Ameno : Kelucahan melampau sungguh.

Share this

9 Responses to " Bukti : Papa gomo gila seks. "

  1. laaa..tibe2 terjongos awek gersang..papa gomo nak bagi tarbiah la kat asana.. lagipun mungkin ramai ahli puteri umno blh rekrut di sini..ape arrr


    Blog terbaik

    Berdosakah menonton menculik Miyabi

    Ada apa dengan dara

    BalasPadam
  2. Tukang Upload Gambar11 April 2011 3:37 PTG

    cepat2 sume pegi tgk page dia ni..nnt dia unlike kata aku pemfitnah pulak...aku bukan ape..dah guna nama Islam dan Allah, masuk kelab aweks gersang pulak..kalu guna name firaun ke lantak ah...aku cuma tunjukkan yg benar..cepat2 jadi saksi aku..kan kata aku edit pulak..aku cume edit anak panah jer..

    BalasPadam
  3. Nama pn laki.apa hang kesah.....

    BalasPadam
  4. To Pemuda UMNO

    Awat pulak tak kisah.... papa gomo sembang nak mertabatkan Islam.. siap kutuk2 kaw2 punya TGNA & DSAI....

    Tapi..... sekali kantoi daa.... Ha satu lagi, kalau dia lelaki jadi dia boleh la wat cam tu??

    - Rakyat Yang Celik Akal -

    BalasPadam
  5. Papa Gomo oh Papa Gomo
    Mungkin ramai puteri Umno n pemuda Umno dlam Awek Gersang.

    kah....kah....kah...

    BalasPadam
  6. hmm..ade jgak org macam 2..dunia da akhir zaman..bnde ni cam jadi mainan plak bg dyorg..

    BalasPadam
  7. Tukang Upload Gambar11 April 2011 6:50 PTG

    To Pemuda Umno

    Aku suke cara ko berfikir..yelah..UMNO itu Islam kan??trademark Papa Gomo....hahahahahahahaprak..patutla puak2 Cina duk samakan Melayu dengan BABI..dari perspektif aku la...kebanyakan mereka bukan racist spenuhnya sepertimana org kulit putih benci org kulit hitam zaman aparteid dulu ataupun mcm puak tutsi ngn hutu...mereka bukan benci melayu sebab melayu itu berbahasa melayu beradat melayu dan zahir batinnya melayu..mereka benci sebab perbuatan melayu yg bangang2...IQ kebnyakan puak2 melayu tahap sampah...moraliti di tahap terendah..mentaliti tahap kaki..bukan lutut tapi kaki...come on la wei melayu2 sume..mane otak mau pikir?? trutama pemuda umno yg memperjuangkan islam dan papa gomo panglima pejuang islam tu...mane kepale hotak korang??wei letih arr..letih bro...buku-buku islam tak nak baca duk ngaku pejuang islam..tau layan Kelab Aweks Gersang jer..najib pulak berlagak pandai ngutuk ulama berilmu dan berpengetahuan tinggi Yusof Al-Qardawi pengganas..dah najib ape??wali Allah??hahahahahhahahaprak..Jamil Khir buat pandai hape nak dakwa Dato' Seri Anwar sesat????cuba tanye Yusof Qardawi berkenaan ucapan Dato' Seri Anwar di London?? Takde orang pon nak jemput Jamil Khir berucap ataupun berdiskusi di forum2 antarabangsa,dengki kowt..hahahahhahahaprak..

    BalasPadam
  8. Tukang Upload Gambar6 Mei 2011 10:08 PTG

    To Pemuda Umno

    Aku suke cara ko berfikir..yelah..UMNO itu Islam kan??trademark Papa Gomo....hahahahahahahaprak..patutla puak2 Cina duk samakan Melayu dengan BABI..dari perspektif aku la...kebanyakan mereka bukan racist spenuhnya sepertimana org kulit putih benci org kulit hitam zaman aparteid dulu ataupun mcm puak tutsi ngn hutu...mereka bukan benci melayu sebab melayu itu berbahasa melayu beradat melayu dan zahir batinnya melayu..mereka benci sebab perbuatan melayu yg bangang2...IQ kebnyakan puak2 melayu tahap sampah...moraliti di tahap terendah..mentaliti tahap kaki..bukan lutut tapi kaki...come on la wei melayu2 sume..mane otak mau pikir?? trutama pemuda umno yg memperjuangkan islam dan papa gomo panglima pejuang islam tu...mane kepale hotak korang??wei letih arr..letih bro...buku-buku islam tak nak baca duk ngaku pejuang islam..tau layan Kelab Aweks Gersang jer..najib pulak berlagak pandai ngutuk ulama berilmu dan berpengetahuan tinggi Yusof Al-Qardawi pengganas..dah najib ape??wali Allah??hahahahahhahahaprak..Jamil Khir buat pandai hape nak dakwa Dato' Seri Anwar sesat????cuba tanye Yusof Qardawi berkenaan ucapan Dato' Seri Anwar di London?? Takde orang pon nak jemput Jamil Khir berucap ataupun berdiskusi di forum2 antarabangsa,dengki kowt..hahahahhahahaprak..

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...