Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 5 Jun 2015

Program PM Bersama NGO Di Hijack Penyokong Mahathir Kata Pro Najib. #RunNajibRun.


Lari, Lari Najib lari. Mahathir mahu mari.

KAH KAH KAH

Dorang punya propaganda now menuduh Mahathir hijack program sehingga mengagalkan Najib untuk hadir ke program berkenaan.
PROGRAM PM BERSAMA NGO DIHIJACK PENYOKONG TUN MAHATHIR
Dialog PM bersama NGO hari ini telah dibatalkan oleh Ketua Polis Negara atas sebab keselamatan. Seorang lelaki telah ditangkap diluar dewan sebelum Penyokong Tun M merempuh masuk pintu utama Dewan Tun Hussein Onn.
Tun M dan Penyokongnya kemudiannya telah mengambil alih pentas utama dan bukan duduk di kerusi yang disediakan untuk beliau dibawah. Atas desakan penyokong Tun M, Pengerusi Majlis terpaksa membenarkan Tun M berucap sehingga pihak polis datang meminta Tun M berhenti berucap secara baik. Tun M kemudiannya telah mengadakan sidang media di atas Pentas Utama tersebut selama setengah jam.
Saya tabik kepada pihak penganjur yang bersikap professional menyediakan kerusi buat Tun M di bahagian depan sekali. Walaupun Tun M tidak dijemput, kerusi untuk beliau telah disediakan kerana pegawai khasnya menyebarkan dalam internet bahawa beliau akan hadir. Malangnya kerusi tersebut tidak digunakan, sebaliknya Tun dan penyokongnya telah mengambilalih pentas utama.
Turut mengecewakan, Dato Khairul, Pengerusi Sukaguam yang menjadi penganjur Program Dialog NGO bersama PM ini, telah ditolak jatuh oleh Penyokong Tun M semasa rempuhan pintu utama berlaku. Kekecohan ini mengakibatkan NGO yang datang dari jauh untuk berdailog dengan PM tidak dapat berbuat demikian kerana Pihak Polis telah menasihatkan PM agar tidak hadir majlis yang telah IGP Batalkan.
Amat menyedihkan, budaya rempoh pintu, tolak penganjur, hijack program orang, melakukan provokasi kini diajar oleh Tun Mahathir untuk diwarisi oleh orang Muda seperti saya.
Mohd Ridzuan Bin Ariff
Persatuan Belia Suara Rakyat

Walaupun Mahathir tidak dijemput? Ye ke?

Ini Utusan siap promosi lagi kot kehadiran Mahathir neh. Apa citer woi?

KAH KAH KAH


Disamping itu blogger UMNO mula menyebarkan ini ;


Laa.

Kalau Mahathir takut kat Tunku Abdul Aziz maka Mahathir la cabut awal-awal. Ini Mahathir tetap stay je sampai kena halau. Yang cabut sebelum tiba tue Najib kot.

KAH KAH KAH

Apa2 pun Najib. Cuba tengok kiri kanan kau. Kot2 ada Mahathir ke sebelah. Mampos kau nak lari sampai tak cukup tanah.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...