Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 10 November 2012

Nurul Izzah lebih hina dari pelacur.. [Video Inside]

Woww..

Ini satu tuduhan dan kenyataan yang sangat berat. Cuba fikir gunakan akal sebentar. Jauhkan dari sentimen politik. Hanya bandingkan dua statement kat bawah neh sat ;

1. Melayu juga terpakai dengan freedom of religion ini kerana dalam Alquran tiada apa2 yang spesific mengenai kaum..

2. Nurul izzah lebih hina dari pelacur..

Mana satu yang buruk dan teruk? Ko nak cakap orang buruk dan teruk dengan mengeluarkan kata2 yang teruk? 

Fahami la.  

Nurul izzah sebut melayu. Bukan muslim.. melayu itu kaum, islam itu agama.. bagaimana pula nurul izzah layak dituduh bukan2 hanya semata2 dia bercakap perkara yang betul?

Sebelum itu nurul izzah dah cakap dah pun.. bahawa muslim tertakluk kepada syariat islam. Dengar dan tonton video itu sendiri. Aku takmo paksa korang sependapat dengan aku. Tapi cukup tonton dan nilaikan sendiri. Masing2 ada akal. Susah sangat ka nak kaji sebelum buat kesimpulan? 

Apa pun terima kasih je la sebab cakap nurul izzah pelacur. Ini bukti korang takde hujah. Sepatutnya kalau la nurul izzah cakap perkara yang salah, highlightkan dan buktikan kenyataan dia tue salah. Bukan serang dia bukan2. Buat super impose la. Cakap dia sokong murtad la. Tuduh dia pelacur la. Itu seme jelas lari topic.

Orang kalau ada hujah mereka pasti akan buktikan kata2 nurul izzah tue salah dengan bagi hujah. Orang yang takde bukti je suka buat tindakan merepek dan kata2 yang menghina orang. Sabar nurul izzah. Dorang tue setakat bertekak atas pentas pongpang2 je la. Isi memang hancur.

Yang menyokong pun kalau bukan pasal duit, pasal bodoh. PR tak perlukan orang bodoh untuk duduk sekali. Bukan luak pun. Kuantiti tak penting tapi kualiti. Namun baik kualiti mahupun kuantiti, at least pr menang kat netizen. Lue fikirlah sendiri.

Video di bawah ;




Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...