Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 6 November 2012

Hot : Saya yang bawa 2juta untuk rasuah menteri besar kedah..

Gila kaw.

Pengakuan panas berapi. Wowww.. terbakar siotttt


Gambar tue dari kosmo oke.

Sekarang tue korang baca jap kat bawah neh hah ;

Seorang pengusaha udang harimau, Lim Teo Huat mengakui bahawa beliau yang membawa duit tunai dalam tong ikan sebanyak RM2 juta (sebahagian dari keuntungan jualan udang) ke rumah Menteri Besar Mahdzir Khalid. Peristiwa itu berlaku sewaktu hampir dengan PRU12 lalu.

Lim terbabit dengan syarikat yang disubkan kerja penternakan udang oleh Kedah Agro Industrial Marketing Sdn Bhd (KAIMSB). Beliau sedia untuk memberi kerjasama sepenuhnya kepada polis atau SPRM jika disiasat berhubung isu kehilangan duit keuntungan projek udang Kerpan pada tahun 2007.

"Saya mesti cerita betoi-betoi punya, buat apa saya mau bohong untuk selamatkan orang lain... tak pasai-pasai saya 'masuk dalam' depa (penyonglap) dok syok kat luaq..." kata Lim penuh keberanian.

http://www.kedahlanie.info/2012/11/tu-diasaksi-bawa-duit-udang-kerpan.html

So apa lagi SPRM + PDRM dan ramai lagi.. p la jalankan tugas korang. Si perasuah dah mengaku. Dengan syarat tahan mereka seme yang terlibat. Jangan tahan si pengaku jek. Tahan seme sekali. Jangan bias. 

Gila juga la si lim teo huat neh. Berani mengaku. Dah insaf kot. Apa pun aku puji keberanian lim. Dia kena jatuh untuk jatuhkan umno kedah. Bukti beb. Bukti jika kedah kembali ke umno maka korang bukan memberikan umno untuk memerintah jek bahkan korang berikan ruang untuk geng2 rasuah dan kaki songlap untuk perintah sekali.

Aku mesti cakap neh. PAS di kedah sekarang memang tunggang langgang. Itu pun sebab pentadbiran di kuasai oleh mereka2 yang tiada kredibel. Kalau la pentadbiran itu ditukar dan melantik orang2 yang boleh buat kerja masalah settle. PAS relevant di kedah. Yang tak relevant tue pemimpin2 yang tak pandai buat kerja jek. Kekalkan pas dan tukar orang yang mentadbir jek dah cukup. Bukan tukar parti oke. Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...