Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 9 Februari 2012

Surat yang DSAI hantar ke Israel.



Gila arh.

Ini betul2 kerja gila. Tolong lah lagi jangan buat kerja macam neh. Tak baik untuk aku, ko dan kita seme. Memang tak baik langsung. Effect positif confirm takde. Yang ada effect negatif je. So adalah amat bagus untuk kita berhenti melakukan hal seperti neh serta merta.  

Kat atas neh ada satu surat. Surat neh kembali tersebar selepas beberapa tempoh. Aku taktahu berapa lama dah surat kat atas neh tersebar tapi satu perkara yang pasti ialah surat atas neh disahkan palsu oleh mahathir sendiri. Rujuk sini.

Surat neh ialah surat mahathir kepada israel. Yang neh mahathir dah cakap palsu. Bersangka baik dengan menganggap bahawa penafian dia itu adalah benar. Oleh kerana surat neh palsu dan ada beberapa individu boleh sahkan ia adalah super impose maka adalah sangat baik untuk kita berhenti memainkan surat di atas neh sebagai hujah bahawa mahathir dan umno ada hubungan dengan israel.

Kita seme tahu bahawa sememangnya malaysia ada hubungan dengan israel. Walaupun kita tak pasti seakrab  mana hubungan tersebut. Cuma kita kena tembak guna hujah dan bukti yang betul. Kita tak perlu bersusah payah untuk itu. 

Bukti sebenarnya memang ada. Tinggal lagi untuk kita mencari jek. Antara nak dengan taknak jek beb. Mohon rakan2 seme sebarkan bahawa surat terbabit adalah palsu. Kita nak melawan fitnah bukan dengan cara menfitnah. Bai.

Ameno : Sapa lah yang buat surat macam neh ek..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...