Sabtu, 2 Mei 2015

Beribu2 Komen Kutuk Najib Makan Nasi Ayam Di Page Rasmi Berita Harian.

Semasa aku lapor benda neh. Jam 11 malam ++ pada 1 Mei, komen yang dihimpun-himpun hampir 3,000. Tak larat la kau nak baca satu persatu-satu. Banyak nak mampos.

Semua neh gara-gara wartawan dari Berita Harian yang melaporkan Najib sudi makan nasi ayam dan minum air limau suam je sewaktu menghadiri satu program bersama peminjam-peminjam TEKUN.

Antara laporan BH ;


Hanya?
Hanya?
Hanya?

Apa neh wartawan BH. Laporan ini Najib yang arah kau tulis untuk bodek ke atau kau sendiri yang memandai2 tulis sebab rasa pelik tengok Najib makan nasi ayam? Adakah seorang PM dianggap sedang melakukan sesuatu yang diluar kebiasaan jika makan nasi ayam atau minum air limau suam? Kalau makan di restoran yang jual nasi ayam dan order nasi ayam pelik ke? Aku rasa wartawan BH neh dah gile. Najib selalu makan benda mahal. Yang tue nak compare dengan 1 hari makan nasi ayam? Memang bodoh punya wartawan. Konon2 nak bagi orang puji Najib. Tapi kesian. Bukan pujian yang kau dapat la bangang. Sebaliknya makian. Bukan Najib je kena. BH pun kena sama. Sebab bangang.

KAH KAH KAH

Tengok. Baca la woi.





Aku cuba gak rajin-rajinkan diri aku dalam 5,6 minit macam tue untuk godek-godek komen lama. Kot2 ada yang puji Najib ke apa ke. 

HARAMMMM.

Semua kutuk dia.
Semua kutuk BH.
Kesiannnnnnnn.
Kelakar sangat aku baca. Simpati yang diharap, makian yang dia dapat. Sokongan yang dia cari, kutukan yang dia terima.

KAH KAH KAH

BH nak ban pun tak boleh. Mao hilang beribu2 followers mereka.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...