Rabu, 14 Januari 2015

7 Hari Atau Waran Tangkap - Amaran Kepada Peminat KPOP Yang Peluk Artis - Sila Bawa Gambar Rosmah Peluk Lelaki Kat Pejabat JAWI Sekali !!!!

Hipokrit nak mampos punya JAWI.

Membuli perempuan2 melayu yang tidak berpangkat dan berharta. JAWI pada semalam telah mengeluarkan amaran kepada peminat-peminat yang terlibat dalam aksi peluk memeluk artis KPOP B14A bahawa mereka dikehendaki untuk hadir ke pejabat bagi membantu siasatan ataupun berhadapan dengan waran tangkap.

Ini satu pembulian. Jelas dan terang.

Sunggupun tingkah laku remaja-remaja perempuan itu bangang dan bebal namun adalah amat tidak adil untuk membuli mereka secara keterlaluan menggunakan hujah berat sebelah dan undang-undang diskriminasi.

JAWI perlu DIMAKI KAW2.

JAWI dah hilang kelayakan untuk dihormati pada saat dia tak pernah sesekalipun amek port menegur atau menghukum artis-artis gila yang berpeluk di majalah, surat khabar atau drama dan filem-filem.

JAWI dah hilang kredibliti totalisma untuk membetulkan tingkahlaku umat Islam pada saat JAWI tak pernah amek port pun bila pemimpin-pemimpin negara melakukan kemungkaran dan kesalahan.

JAWI dah hilang kelayakan untuk membetulkan kita apabila JAWI sikit pun tak heran dengan penerbitan majalah lucah melayu seperti MANGGA.

So siapa pula si JAWI neh sibuk nak membetulkan dan menghukum kita?

JAWI. JAWI. Kau neh dah gila nak mampos la.

Gambar Rosmah peluk-peluk selebriti neh viral juga. Kau amek tindakan ke tak baghal?




Yang cium pipi sesama pipi pun ada.
Yang tepuk tampar pipi pun ada.
Yang dakap sampai tarik rapat ke badan pun ada.

Relax je. Takde plak JAWI meroyan nak siasat Rosmah Mansur pun.

Masa pemimpin-pemimpin negara gunakan duit untuk membiayai konsert KPOP diam plak JAWI? Apsal tak siasat?

BODOH!!!

CUBAAN NAK MEMPERBODOHKAN UMAT MENGGUNAKAN AGAMA DAN PANGKAT.

KAU INGAT RAKYAT MALAYSIA NEH BODOH-BODOH BELAKA ke?

Tak nampak diskriminasi dan layanan pilih kasih macam neh?

Yang netizens pun satu. Perangai macam pundek sekor2. Aku perati aje perangai dorang. Aku perati. Bila bab penindasan, pembongkaran, riba, kita nak betulkan pentadbiran negara, kita nak lawan penyelewengan, kita lawan racism, kita bongkar salah laku itu salah laku ini, jangan harap la netizens kau nak viralkan ramai2. Buat hashtag menentangkejahatanriba ke apa ke takde.

Kalau mengata orang laju. Yang laju2 sebar tue umat melayu yang menganuti Islam.

Sembang kencang pasal Islam no 1.

Tapi isu2 yang babitkan gosip murahan je la.

Kalau isu2 penting dan memerlukan dia berfikir dia peduli apa. Dia bukan pejuang Islam bab tue. Itu sebab aku cakap perangai netizens neh macam PUNDEK.

Aku rasa nak lempang sekor2. Lepas lempang aku pijak. Puas ahti aku.

Kepada peminat2 KPOP. Kalau korang hadir ke pejabat untuk siasatan tolong bawa sama gambar Rosmah peluk selebriti. Jangan takut lawan diskriminasi. Bawa sekali gambar2 artis berpeluk sakan dalam drama, filem dan majalah. Cakap aje korang belajar dari dorang. Aku nak tengok apa tindakan JAWI lepas neh.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...