Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 14 April 2013

Rahsia PENTING Pakatan Rakyat Tersebar. Mesti BACA dan SHARE.

Pada hari ini saya telah mendapat berita yang luar biasa hebatnya. Saya sungguh terkedu selepas membaca info tersebut. Setelah meneliti cerita yang disebarkan itu telah la timbul niat di dalam hati saya. Wajib bagi saya menyebarkan cerita ini demi perpaduan negara kita yang tercinta ini.

Melayu sama melayu gaduh, cina tepuk tangan.

Melayu umno tetak badan melayu keadilan, cina tepuk tangan.

Melayu umno rompak hak melayu pr, cina tepuk tangan lagi.

HOI.. bila nak berhenti bergadoh neh BANGANG? Aku dah penat tepuk neh. Ingat aku takde kerja lain ke TOLOL? Dalam satu hari berapa kali korang nak gadoh? Asyik2 kena pause je kerja aku sebab kena tepuk tangan. Brengset.

Marah sang cina. Oke, oke kami tak gadoh lagi.

Hehe.

Dan sambung balik.. berita yang cukup2 membuatkan saya rasa saya WAJIB menyebarkan kebenaran ini demi kelangsungan CYBERCLOWN yang bertambah2 BODOH dari hari ke hari.. kesian. Makan gaji buta saja.. membazir lagi duit rakyat melantik orang2 bodoh dalam berkempen politik..

KAH KAH KAH 




1. Pada hari ini, saya telah mendapat satu maklumat yang agak mengejutkan daripada beberapa kenalan saya yang bekerja di SEMUA NEGARA dan juga merupakan antara orang kuat Parti SEMUA NEGARA, ini termasuklah parti ikhwanul muslimin, parti AKP, Parti komunis, Parti syiah, yahudi, demokrat, republik, RSS Kazakh dan semua sekali la..

2. Mereka2 telah mendedahkan (sengaja atau tidak saya tidak tahu) bahawa Kerajaan SEMUA NEGARA telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan SEMUA NEGARA juga akan memberikan elaun tiket kapal terbang khas, tongkang khas, feri, helikopter, belon, BAS 10 Tingkat.

3. Keistimewaan ini hanya diberikan kepada warganegara Malaysia berbangsa apa2 saja yang akan pulang untuk mengundi PAKATAN RAKYAT khasnya di negeri2 yang PR kuat.

4. Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti di semua negara diarahkan untuk turut serta membantu jentera PR sepanjang tempoh berkempen. Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran PR, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti di semua negara.

5. Beliau juga ada menyampaikan bahawa SEMUA 'taikun' besar di SEMUA NEGARA akan menyumbangkan ber-buah2 KENDERAAN PELBAGAI MODEL dan JENIS kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

6. Nampaknya hubungan antara SEMUA PARTI YANG WUJUD DI DUNIA INI -PR ini semakin erat dengan pencalonan Anwar sebagai PERDANA MENTERI MALAYSIA dalam penantian.

7. Bersungguh-sungguh SEMUA PARTI YANG WUJUD di dunia ini dari SEMUA NEGARA yang ada ini untuk membantu PR membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya ada agenda tersembunyi. PR menjadi sebagai cawangan SEMUA PARTI di Malaysia.

#orang BN bersedia untuk berjuang habis habisan.... patahkan sayap penyatuan Malaysia dengan SEMUA NEGARA

Sumber : Katak hijau yang berubah warna jadi biru pekat lepas bercinta dengan ular air warna pink yang dalam ahti ada taman yang berkawan rapat dengan lembu shahrizat kaler coklat. 


https://www.facebook.com/SkuadPenyelamatNegara/posts/506479609389444

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...