Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 16 April 2013

Punca Sebenar Kenapa BN Tolak Ibrahim Ali Tersebar..

Dia kata dia tak kacak. Tak handsome. Sebab tue tak tercalon. Sambil tue sempat mempersoalkan kenapa Zulkifli Nordin tercalon?

Adakah nak mengambarkan bahawa Zulkifli Nordin sebagai kacak plak?

Hehe.



** Gambar baik punya bodek yang sia2.


Berikut di bawah ialah luahan sedih plus kecewa Ibrahim Ali..


"Saya tidak disenaraikan maknanya saya tidak diberi peluang, sebab-sebabnya saya tak tahu. Mungkin rupa paras saya tak cantik atau sebagainya. 

"Tapi saya ingin nyatakan di sini walaupun saya bertanding di Pasir Mas bukan bererti saya menentang BN. Saya kira hal Pasir Mas ini kes terpencil," beliau dipetik sebagai berkata kepada portal berita itu.

Ibrahim dilaporkan berkata demikian kepada pemberita sebaik tiba di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa dan disambut oleh kira-kira 300 penyokongnya.

Tak dendam pada BN
Pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak hari ini mengumumkan Zulkifli sebagai "calon rakan BN" untuk bertanding melawan penyandang kerusi itu dari PAS Khalid Samad.

Bagaimanapun, di Pasir PAS, Ibrahim yang disebut-sebut bertanding atas tiket BN tidak mendapat peluang itu apabila ia diberikan kepada BN sebaliknya meletakkan Timbalan Ketua Bahagian Umno kawasan itu Che Johan Che Pa.

Sementara itu, Ibrahim menjelaskan, beliau tidak berdendam dengan BN atau Umno apabila memutuskan mahu bertanding sebagai calon bebas.

Sumber : http://www.malaysiakini.com/news/227018

Sebenarnya Ibrahim Ali, aku rasa itu bukan jawapan yang tepat. Yang tepatnya adalah perkara di bawah neh hah ;


Orang lain datang parlimen berbahas, ko datang parlimen, tidur. Mana la Najib tak tolak ko. Sudahla dia sendiri pun kaki ponteng parlimen. Itupun orang dah tiaw macam2. Neh ko nak tambahkan lagi imej buruk.. macam mana dia nak handle? Kes rosmah pun tak settle2 lagi.. kes ko campak ke longkang saja la..

KAH KAH KAH

Sabarlah Ibrahim Ali. Lainkali jangan racist dan paling penting bila tuk guru dah bagi amanah tue, jaga la. Bukan khianat. Faham?

KAH KAH KAH

RASAKAN.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...