Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 16 April 2013

Ahli UMNO Malu Nak Pakai Baju UMNO.. [Video Inside]

KAH KAH KAH

PADAN MUKA. 

Ahli sendiri dah protest. Respect aku kat ahli2 UMNO yang bantah Najib..  Seme neh pasal calon wakil rakyat yang diumumkan oleh Najib baru2 ini. Pagi tadi kot. AKu pun tak ikut sangat perkembangan isu neh. Calon yang akan bertanding di Seri Setia tidak direstui oleh penduduk2 lebih tepat AHLI2 UMNO yang tinggal di kawasan Seri Setia le.

Demo yang berlaku di hadapan HQ UMNO sempat ditemubual oleh krew Malaysiakini. Best weh. Pasal dorang benar2 meluahkan apa yang majoriti umno ingin luahkan selama neh. Bertahun2 depa tahan diri. Nak buat macam mana..

Nak luah kat tv3 takde harapan.

Tv2 lain tak bagi peluang.

Media? Jangan la harap.

BOLEH PERGI MAMPOS SAJA.

Aku kenal ramai dah orang2 UMNO macam neh. Siyes. Dorang memang paneh ahti sebab UMNO membuat level darjat atasan dan bawahan.. tapi dalam pada itu aku kadang2 kutuk gak dorang. Dah tahu umno beza2kan darjat yang ko beria2 sokong umno buat apa?

Itupun silap juga tue.

UMNO memang memperbodohkan orang. Bila ko tatau ada maafnya lagi. Tapi bila ko dah tahu, dan still membiarkan umno memperbodohkan ko, itu maksudnya ko sendiri yang BODOH. Sebab rela diperbodohkan. Nak salahkan UMNO pun payah, last2 salahkan saja diri sendiri. Betul tak?

KAH KAH KAH

Lihat video kat bawah neh oke ;

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...