Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 18 April 2013

Hot : Surat Sumpah Calon UMNO Di Tuduh LGBT Tersebar !


Adoii ai..

Kelakar juga isu perebutan kawasan di Johor sekarang neh. Kecoh beb. Tapi tv3 tak siarkan plak kan. Biasalah, bukan PR yang rebut2 kerusi baling pingan periuk apa seme kan. Sebab tue la tv3 kasi cover sikit. Malu ma.

KAH KAH KAH

Lihat bawah geng ;



Siapakah calon UMNO yang dikatakan GAY ini?

Calon ini ialah ;



Datuk Ayub Rahmat. 

Rujuk malaysiakini mengenai cadangan nya yang minta Johor laksanakan hudud ==> http://www.malaysiakini.com/news/202369

Betul ke tak betul aku tatau. Yang confirm dorang sekarang sedang sepak terajang sesama sendiri sebab perebutan kawasan.. 

KAH KAH KAH

Lihat antara banner protes kat bawah neh ; 
 


Dorang protes dua calon sekarang neh. Sebenarnya ada banyak calon yang di protes tapi yang sedang hangat bergolak membabitkan dua calon di atas.

1. Calon BN di Parlimen Sekijang. --> Tak buat Kerja

2. Calon BN di Adun Kemelah. --> GAY.
 
Hehe.

Mereka berdemo. Tapi kat kawasan jin bertendang. Baik tak payah buat demo macam tue.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH 




Lagi gambar2 berkaitan rujuk sini.

Minta maaf la..

Aku bab2 nak tuduh orang gay ke apa ke aku rasa ia bukan benda yang boleh dibuat berdasarkan surat sumpah jek. Memang la boleh di dakwa jika melakukan penipuan surat sumpah palsu, buat surat akuan sumpah palsu tapi zaman sekarang undang2 di bawah tapak kaki orang berkuasa beb.

Aku, ko kita seme tak boleh mengharapkan keadilan dari mereka. Almaklumla kita orang miskin, orang yang takde taraf vvip, orang yang berada di hieraki paling bawah ciptaan manusia akibat keadaan. Sedangkan Allah swt tak mencipta hierarki yang kejam ini. 

Tidak aku salahkan VVIP aje, ada juga di kalangan kita yang sanggup jadi badut kepada sistem ini. Yang sebenarnya, kita takan dipijak kalau tak rela dipijak-kan. Yang di kalangan orang biasa itu kalau kita berpecah, maka bersedia la dipergunakan oleh orang2 kaya, pemimpin, politikus dan peniaga dan penjual agama.

Yang kita boleh harap hanyalah dari Allah swt. Allah swt tak beza2kan keadilan.. antara cepat dengan lambat, dunia dan akhirat jek.

Oleh kerana keadilan itu terpakai kepada semua pihak, maka buktikanlah dia GAY. Hehe. Bawa kes neh ke mahkamah, kalau ko kena err.. raba.

Aku err tak tuduh apa2 oke. Aku cuma update apa yang sedang berlaku je. Jangan salah faham plak.

Oke?

KAH KAH KAH 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...