Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 25 Julai 2011

Harga baru kicap - Naik lagi ye..


harga baru kicap kipas udang:
KICAP KIPAS UDANG MANIS 345ML 5.80
KICAP KIPAS UDANG MANIS 645ML 8.00
KICAP KIPAS UDANG MASIN 345ML 5.70
KICAP KIPAS UDANG MASIN 645ML 7.70

Korang tahu tak harga kicap udang manis neh baru naik ? Tak silap aku 2 bulan lepas dia dah naik 20sen. Neh dia naik lagi? Takan pasal tarif elektrik naik + levi 1% dia pun sibuk nak naikkan harga? Ataupun faktor harga kicap masih lagi rendah di malaysia berbanding negara jiran?

kah kah kah

Okey2.. aku faham dah. Korang pun aku nasihatkan jangan banyak komplain der. Kang kena sound tak pepasal der. Aku dah boleh memorizekan nasihat2 dorang neh dalam kepala hotak aku dah. Siap mengkitabkan lagi alasan2 wajib yang dorang mesti bagi. Lihat bawah ;

Sila beli kicap jenama lain <-- totok umno dah sound tue weh.

Alah tak mampos der tak makan kicap <-- Geng suku dia sound lagi tue..

boikot lah kicap terus <-- perkasa masuk gelangang

kicap udang brand yahudi woo  <--  totok meleis anti dap main peranan

neh seme anwar punya pasal neh.. <-- fans umno anwar start komplain

kurangkan makan kicap untuk jaga kesihatan <-- menteri kesihatan dah bagi petua kesihatan

jimat cermat amalan mulia.. membazir perbuatan syaitan.. makan kicap lebih dari dua titik hukum dia menghampiri perbuatan membazir dan pembaziran itu haram <-- ulama dan ustaz umno bagi fatwa dah

Kita akan import kicap dari luar negara supaya rakyat dapat beli kicap dengan lebih murah lagi macam kita import susu 1malaysia yang murah dari korea <-- menteri pendidikan punya akal

Rakyat kini semakin matang. Mereka tak perlukan kicap lagi. Kita bakal menuju ke arah negara yang berpendapatan tinggi.. kita akan naikkan semua harga barang di malaysia.. hiduppp 1malaysia.. saya mendapat sokongan padu dari semua rakyat pelbagai kaum.. kita hapuskan kicap.. kita ganti dengan garammmmm... <-- najib dan rosmah 

kah kah kah


Sumber : sini

Ameno : Menteri2 aku kebanyakkan nya bodoh piang.

Share this

0 Comment to " Harga baru kicap - Naik lagi ye.. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...