Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 29 Julai 2011

Diskaun Mykad hilang dengan cop umno disini !

Wey korang ada hilang mykad tak? Ataupun rosak ke? Okey kalau korang rajin + tak malu boleh lah apply surat sokongan diskaun daripada umno mengenai hal tersebut. Ini siyes beb. Betul2 siyes neh. Sila lihat bawah terlebih dahulu ;


Jangan tanya aku apa kaitan JPN dengan umno. Ataupun apa kaitan umno dengan JPN. Pasal aku siyes tak boleh nak jawab soklan tue secara tepat. Sebab tue aku kata aku nampak kerajaan [malaysia] = umno [parti]. Korang plak kata aku merapu sakan. Sekarang sapa yang merapu? Sapa yang buat aku nampak merapu? Sapa sebenarnya yang menyebabkan aku merapu sedemikian? Boleh fikir tak?

kah kah kah

Aku kebetulan nya dalam proses apply mykad sebab cip rosak ari tue, tapi kan.. siyes lah diskaun depan mata daripada umno pun tak hingin der aku amek. Menyampah lagi ada.


kah kah kah

Jadi jangan salahkan aku kalau aku anggap kerajaan = umno. Sebab dorang sendiri yang buat persepsi macam tue. Bukan aku. Tapi dorang. So daripada salahkan persepsi aku, baik korang betulkan mentaliti orang umno tue terlebih dahulu. Sekian.

Ameno : Ini mak bapak umno punya negara kah?

Share this

0 Comment to " Diskaun Mykad hilang dengan cop umno disini ! "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...