Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 25 Julai 2011

Ibrahim Ali : Saya pun layak jadi perdana menteri..

Aku nak korang tengok video kat bawah neh. Siyes kelakar beb..


Who's she? Ambiga ingat dia ketua polis negara kah? Dia desak supaya lepas tahanan, dia ingat dia neh ketua polis negara kah? Dia ingat malaysia neh mak bapak dia punya kah? <-- antara kata-kata ibrahim ali.

Dah tue? Who are you? Ko ingat malaysia neh MAK BAPAK kau punya kah? Sebab tue ko boleh suka-suka langgar peraturan, buat kenyataan kontroversi, menyakitkan ahti rakyat malaysia berbilang kaum tanpa mengira agama dan masih bebas tanpa sekatan dan larangan daripada kerajaan?

Kalau dia bersilat saya pun nak bersilat. <-- Ibrahim ali.

kah kah kah

Itu kenyataan sebelum bersih. Mai tengok kenyataan dia selepas bersih pula ;

Kemuncak 9 Julai saya pergi ke daerah Selangor dan bertemu jawatankuasa Perkasa peringkat Wilayah Persekutuan. Walaupun notis singkat dalam pertemuan pertama tidak sampai 60 peratus hadir.“Pusingan kedua juga sama dan ketika itu kita harap dapat pamerkan Perkasa berlegar di Tasik Titiwangsa.“Malangnya keadaan tidak menggalakkan. Kemungkinan sebab sekatan jalan raya,”

Sekatan jalanraya? Aku datang naik bas elok je. Selamat gak aku tiba di destinasi. Selamat gak aku kena bahan dengan polis. Selamat gak aku jumpa member2 facebook. Selamat gak aku berhimpun. Kalau dah takde sambutan tue mengaku aje terus terang. Apa malu2 nak blame sekatan jalanraya. 

Orang lain elok jalankaki apa perkasa tak boleh buat.. owhh lupa.. perkatak mana boleh berjalan. Boleh lompat je. Memandangkan dorang kena lompat untuk satu jarak yang jauh sebab tue dorang berhenti.. PENAT lah katakan.. 

kah kah kah

Saya sekarang neh bukan sahaja tidak boleh ditangkap malah sepatutnya diberikan anugerah. Yes.. <-- Ibrahim ali.

kah kah kah

Katak nak kan anugerah rupanya..

Saya nak beritahu kat rakyat malaysia.. tolonglah bukan anwar ibrahim je layak jadi perdana menteri.. ibrahim ali pun layak.. <-- Ibrahim ali

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Katak berangan nak jadi pm rupanya..


Ulang balik..


Saya nak beritahu kat rakyat malaysia.. tolonglah bukan anwar ibrahim je layak jadi perdana menteri.. ibrahim ali pun layak. <-- KAH KAH KAH

Ulang balik beb.. seronok pulak aku..

Saya nak beritahu kat rakyat malaysia.. tolonglah bukan anwar ibrahim je layak jadi perdana menteri.. ibrahim ali pun layak. <-- kah kah kah.. ada ahti rupanya..

Dalam pada dia nak buat neh.. dah jadi macam2 dah.. jadi militan dah.. militan neh saya rasa taktahu lah mungkin orang2 keadilan kot yang desperate.. <-- Ibrahim ali

Dia cakap polis yang buat kenyataan. Korang tolong cari kenyataan yang pihak polis keluarkan berhubung isu neh. Kenyataan yang polis cakap pkr neh ialah militan. Boleh?




Klik sini jika tidak dapat tonton video di atas.

Ameno : Wira waklue..

Share this

0 Comment to " Ibrahim Ali : Saya pun layak jadi perdana menteri.. "

Catat Komen

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...