Selasa, 23 Januari 2018

Di Mana Sahaja Zuraidah Bertanding Aku Akan Kempen #UndiRosak!

Oleh : CC

Admin aku nak kau siarkan komen aku tapi aku nak kau tutup facebook aku. Nama aku CC. Facebook dan gambar kau sorokkan. Yang lain kau nak tangkaplayar kau tangkaplayar. Jangan kau dedahkan wajah aku satu pun. Aku taknak budak-budak AMK Ampang jejak aku.

Aku tak sokong kempen #undirosak. Aku akan undi Pakatan Harapan macam biasa kat Ampang. Sebab Mak Lampir (nama panggilan untuk Zuraidah) dah tak bertanding kat sini lagi. Aku dapat info dia akan lari pergi Hulu Langat. Elok pun berambus.

Kalau dia bertanding sini lagi memang aku #undirosak dia tapi tiada lah sampai buat kempen yang pasti keluarga aku akan conteng-conteng kertas undi tu.

Aku tak tahu la macam mana PKR boleh angkat orang macam dia jadi wakil rakyat. Sebijik macam Shahrizat Lembu. Dia tak turun kawasan. Nak cari minta bantuan pun susah. Aku bertambah benci dengan dia bila dengar cerita macam Adam Rosly. Aku tengok muka dia pun rasa meluat dah sekarang ini.


Walaupun aku tak sokong kempen #undirosak tetapi aku akan hasut orang untuk #undirosak Zuraidah walau kat mana pun dia bertanding. Aku tak peduli la. Orang macam dia tu rosakkan parti. Rosakkan perjalanan parti. Rosakkan perancangan parti. Kita nak maju ke hadapan tapi langkah tersekat-sekat sebab ada orang macam dia dalam parti. Kalau dia duduk luar parti tak apa tapi dia ini duduk dalam parti dan buat perangai palat.

Ada banyak perkara yang kau tidak tahu dan aku pun tak boleh nak cerita semua sebab kau faham la tangkaplayar ini macam-macam boleh jadi.

Kalau kau nak kita boleh jumpa dan kau boleh ambil nombor aku ********* dan aku akan cerita kat kau dari awal sampai akhir. Jangan kau rakam sudah. Kang dengan kau-kau sekali aku #undirosak kat muka.

Aku cuma nak semua orang bersatu boikot Zuraidah. Biarlah pembangkang menang 221 kerusi pun tak kisah. Satu kerusi tu derma je la kat UMNO pun takpe. Asal Bukan Zuraidah. ABZ. Kalau identiti aku terbongkar siap kau admin.

Nota : Artikel ini telah disunting, diubahsuai dari segi ejaan, penggunaan kata daripada artikel asal agar sesuai dengan tema penyiaran dan memudahkan pembacaan di blog ini.

Nota 2 : Pihak penulis enggan menyiarkan identiti sebenar dan mahu dikenali dengan nama CC yang berasal dari Ampang.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...